مدت زیادی از پایان فصل اسکی 91 نمی گذرد، حالا دوباره قرار است تا از هفته اول تیرماه مسابقات فصل 92 با برگزاری لیگ اسکی چمن آغاز شود.

به گزارش خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ، فصل اسکی اغلب در اذهان عمومی مربوط به زمستان میشود ولی در واقع کشورهایی که به ارتقا و پیشرفت اسکی خود بها می دهند در همه فصل ها به تمرینات و اردوهای خود ادامه می دهند. اردوهای اسکی اغلب در کشورهای سردسیر و یخچال های طبیعی برگزار میشود.

تیم های ملی کشورمان نیز در سال های گذشته چنین اردوهایی را داشته اند.اردوهایی که به عقیده اسکی بازانمان هرگاه آن ها را به صورت مستمر و در زمان مناسبی داشته ایم نتیجه مثبت مستقیمی بر عملکرد تیم ملی داشته است.

اسکی چمن اما شرایطی متفاوت دارد ما می توانیم در تابستان میزبان برگزاری مسابقاتش باشیم مثل کاری که امسال قرار است ابتدا در پیست های اسکی اردبیل و دیزین و سپس در پیست بین المللی همدان برگزار شود.

حالا هم که در فاصله حدود یک هفته مانده تا لیگ اسکی چمن ، اعضای تیم ملی در اردبیل اردوی آماده سازی خود را شروع کرده اند. لیگ اسکی چمن از آنجایی که نقطه شروع و استارتی برای مسابقات اسکی فصل 92 است از حساسیت ویژه ای برخوردار می باشد. مسئولان فدراسیون اسکی که فصل پرکار و پر رکوردی را پشت سر گذاشته اند حالا نیز باید با یک شروع قوی ، ادامه کار قدرتمندی را نیز برای خود رقم بزنند./مح
برچسب ها: اسکی ، همدان ، تیم ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار