7 هزار و 123 نفر به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی شهر و روستاهای استان کرمان انتخاب شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگارانِ کرمان ، جواد کمالی ،رئیس ستاد انتخابات استان کرمان ، ظهر امروز در جمع خبرنگاران گفت : در چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ، در استان کرمان در مجموع 11 هزار و 722 نفر به عنوان اعضای اصلی و علی البدل ، انتخاب شدند.

وی با اشاره به تاخیر در اعلام نتایج انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تصریح کرد : به علت اهمیت انتخابات ریاست جمهوری در سطح ملی و بین المللی و با توجه به بخشنامه وزارت کشور ، شمارش آرای ریاست جمهوری در اولویت قرار گرفت.

کمالی از رشد 53 و 3 دهم درصدی شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان کرمان در این دوره نسبت به دوره قبل خبر داد و گفت : در دوره چهارم 2 هزار و 223 شورای اسلامی شهری و روستایی در استان وجود دارد.

رئیس ستاد انتخابات استان تصریح کرد : در سراسر استان 15 هزار و 965 نفر برای شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا ثبت نام کردند که از این تعداد 679 نفر انصراف دادند ، 92 نفر رد صلاحیت شدند و در نهایت 15 هزار و 194 نفر به انتخابات راه یافتند.

کمالی نامزدهاي منتخب انتخابات شوراي اسلامي شهر کرمان را به ترتيب دارندگان بيشترين رأي شامل زهرا لري ، علي اكبر مشرفي ، فتح اله مؤيدي ، منصور ايرانمنش ، يوسف جعفري ، سعيد گيلاني ، كمال جوانمرد ، مهنوش مومني لندي ، زهرا ايرانمنش ، ماه بانو معصوم زاده

، علي منصوري ، محمدياسين پنجعلي زاده ، رؤيا ديوان بيگي كرماني ، محمد رباني زاده و

صديقه زاهدي عنوان کرد.

وی همچنین با اشاره به اینکه 7 نفر به عنوان اعضای علی البدل شورای اسلامی شهر کرمان انتخاب شدند ، خاطرنشان کرد: اسامی این افراد به ترتیب شهين فخرزادگان ، سيدمظفر داوري ، حسين خاكساري حداد ، اكبر نظري ، مجتبي گوهرريز ،مسعود مسعودي نيا و جواد نگارستاني است.

شایان ذکر است : نامزدهای انتخابات شوراهاي اسلامي شهر و روستا، از تاريخ انتشار اين خبر به مدت دو روز می توانند برای شکایت ، به هيئت اجرايي واقع در فرمانداري شهرستان ها مراجعه کنند./س

برچسب ها: انتخاب ، شورا ، کرمان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.