سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، با بیان اینکه دولت یازدهم باید رفاقت و همدلی را جایگزین رقابت کند، گفت: همه مردم و مسئولان نیز باید دست در دست هم دهند و به دولت آینده یاری رساندند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / مصطفی افضلی‌فرد ضمن تقدیر از ملت ایران برای حضور باشکوه و حماسی در انتخابات، تصریح کرد: از ویژگی‌های جامعه مبتنی بر مردم‌سالاری دینی رقابت‌های سالم و آزاد از همه سلایق سیاسی و جریان‌ها بر اساس قانون است.

نماینده مردم اردبیل، نمین، نیر و سرعین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: نامزدهای انتخابات بر اساس قانون با یکدیگر به رقابت پرداختند و حال پس از انتخابات و پیروزی یکی از نامزدها، همه کاندیداها باید به رای مردم احترام گذارند و رفاقت و همدلی را جایگزین رقابت کنند.

افضلی‌‌فرد، گفت: همه مردم و مسئولان باید دست در دست هم دهند و به دولت آینده یاری رساندند تا شاهد شکل‌گیری جریان سازنده و تعاملی در کشور برای برون‌رفت از مشکلات باشیم.

نماینده مردم در مجلس نهم، با بیان اینکه مجلس شورای اسلامی پیشتاز و پیشگام تعامل با قوه مجریه است، تاکید کرد: نمایندگان مجلس به عنوان نماد خدمت به مردم و آینه آرای ملت، به دنبال تعامل با سایر قوا و به ویژه قوه مجریه هستند.

وی ادامه داد: اگرچه تعامل مجلس و دولت یک جریان دو سویه است و تعامل و همدلی مبتنی بر منافع و مصالح ملی ظرفیت‌های عظیمی را برای پیشرفت و اعتلای کشور و برون‌رفت از مشکلات فعلی را سبب می‌شود.

سخنگوی کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مجلس، گفت: با همدلی و اتحاد میان همه ملت و به کنار زدن اختلافات، به سمت تعالی و رشد در همه عرصه‌های اقتصادی، سیاسی، بین‌المللی و ... حرکت کنیم تا در همه زمینه‌های حماسه بیافرینیم و سناریو‌های دشمنان را نقش بر آب کنیم./س

برچسب ها: اردبیل ، رفاقت ، جایگزین ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.