رئیس دیوان عالی کشور در پيامي انتخاب حجت‌الاسلام و المسلمين حسن روحاني را به رياست جمهوري تبريك گفت.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، در پي انتخاب حجت‌الاسلام حسن روحاني با اكثريت آراء ملت به عنوان رئيس جمهور يازدهمين دوره، آيت‌الله محسني گركاني پيامي صادر كرد.

متن اين پيام به شرح ذيل است:

جناب حجت‌الاسلام و المسلمين آقاي دكتر حاج شيخ حسن روحاني

رئيس جمهوري منتخب ملت  ايران

 مردم شريف و شجاع و با درايت ايران اسلامي در روز جمعه 24 خرداد 92 جلوه‌هاي زيبا و پرشوري را در پاي صندوق‌هاي راي آفريدند و با راي پرمعناي خود به جنابعالي با آزمايشي ديگر مؤفّق و سرافراز بيرون آمده و اوراق تازه و جديدي همراه با اميد در تاريخ درخشان و پرافتخار جمهوري اسلامي ايران آغاز نمودند.

اين انتخاب ملت در شرايطي حساس و سياسي خواسته رهبر معظم انقلاب را تحقق بخشيد كه دشمنان از مدت‌ها پيش به قصد دل سرد كردن مردم و گاهي از تحريم انتخابات و جدي نبودن آن سخن پراكني مي‌كردند كه همه آن ياوه گوئي‌ها نقش بر آب شد.

اينجانب اين انتخاب برجسته و  شايسته  ملت  ايران  را به جنابعالي  كه از افتخارات  حوزه مباركه علميه قم و نظام جمهوري اسلامي ايران مي‌باشيد تبريك عرض نموده و از خداي تبارك و تعالي  مسئلت دارد در راستاي تحقق آرمان‌هاي انتخاباتي با توسعه توليد و رونق كسب و كار اقتصاد بيمار كشورمان  خصوصاً در جهت صيانت از قانون و قانون مند كردن قوه مجريه  را با رشد روزافزون مرتفع فرماييد.

احمدمحسنی گرکانی؛ رئیس دیوان عالی کشور

انتهاي پيام/
برچسب ها: محسنی ، گرکانی ، تبریک ، حسن ، روحانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار