مراسم دهه توليد ملي در سراسر كشور از ابتداي تيرماه امسال همزمان با روز اصناف آغاز و تا روز دهم اين ماه كه مصادف با روز ملي صنعت و معدن است ادامه خواهد يافت.

به گزارش گروه اقتصادي باشگاه خبرنگاران ، يكم تير ماه روز توليد ملي و اصناف، دوم تير روز توليد ملي و تشكل ها، سوم تير روز توليد ملي و فرهنگ و چهارم تير روز توليد ملي و سرمايه انساني نامگذاري شده است.

همچنين 5 تير روز توليد ملي، رقابت پذيري و فضاي كسب و كار، 6 تير روز توليد ملي و چشم انداز 1404، 7 تير روز توليد ملي، تحقيق و توسعه و مالكيت فكري، 8 تير روز توليد ملي، تامين مالي و ارز آوري، 9 تير روز توليد ملي و سرمايه گذاري و دهم تير ماه كه مصادف با روز ملي صنعت و معدن است به عنوان توليد ملي و حماسه اقتصادي نام گرفته است.

به مناسبت دهه توليد ملي برنامه هاي مختلفي با محوريت بخش خصوصي و مشاركت خانه صنعت، معدن و تجارت ايران، اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي ايران، شوراي اصناف، خانه معدن ايران، كنفدراسيون صنعت ايران، انجمن مديران صنايع، انجمن تحقيق و توسعه و فعالان صنعتي و معدني كشور به اجرا در مي آيد.

برپايي همايش ها و سمينارها و كارگاه هاي آموزشي با موضوعات مرتبط با صنعت، معدن و تجارت از جمله برنامه‌ هايي است كه در اين دهه در نظر گرفته شده است. براساس برنامه هاي پيش بيني شده، آغاز اين دهه‌ با روز اصناف همراه است كه به دنبال آن از صنوف مختلفي كه در نظام توزيع و تنظيم بازار حضور فعالانه اي داشته اند با برگزاري همايش تجليل خواهد شد.

همچنين در روز دهم تيرماه نيز براي تجليل و قدرشناسي از توليد‌ كنندگان و سرمايه‌ گذاران بخش صنعت و معدن همايش هاي مختلفي برگزار مي‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: نامگذاری ، تولید ، اصناف ، تیر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار