شهردار منطقه 9 تهران با اشاره به خارج شدن بزرگراه فتح از انسداد کامل گفت:با هماهنگی پلیس راهور مسیر شرق به غرب بزرگراه فتح در حدفاصل خیابان فتح 27 تا پل کن به مسیر عادی ترافیکی بازگشت.

 
 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ، حسین سلطانی با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از حادثه سیلاب رودخانه کن و ریزش پل ، مسیر فتح 27 تا پل کن بصورت عکس جریان ترافیکی مورد استفاده قرار گرفت.
 
وی تصریح کرد: این اقدام در راستای سهولت تردد شهروندان در محدوده مورد نظر اجرایی و با توجه به اجرای هر مرحله عملیات عمرانی ، چندین بار وضعیت ترافیکی محل تغییر کرد تا دسترسی های محلی برای شهروندان فراهم شود.
 
سلطانی با تاکید براینکه اطلاع رسانی به شهروندان در خصوص احداث مسیرهای جایگزین در بزرگراه فتح همواره در دستور کار بوده است افزود: نصب تجهیزات ایمنی و مناسب ترافیکی ، چراغ های چشمک زن متناسب با محل ، تابلو هدایت مسیر ، علائم انتظامی مورد نیاز و پارک حاشیه ای خط کشی معابر و ... اجرایی شده است.
 
شهردار منطقه 9 خاطرنشان کرد: تمامی اقدامات ترافیکی در محدوده بزرگراه فتح با هماهنگی پلیس راهور انجام شده و بازگشت جریان ترافیکی در این محدوده از بزرگراه فتح در کاهش سفرهای درون شهری تاثیر گذار بوده و همواره تمهیدات مناسبی جهت ساماندهی وضعیت ترافیکی محدوده در نظر گرفته شده است./ل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار