رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: خوشبختانه تاکنون هیچ شکایتی از فصل گذشته به سازمان لیگ نشده است.

منوچهر پور حسن در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: تیم هایی مثل میزان خراسان، باریج اسانس کاشان، پیشگامان کویر یزد و برخی دیگر نسبت به تسویه حساب با بازیکنان خود اقدامات لازم را انجام داده اند اما هنوز مدرک قانونی و رسمی خود را برای ما ارسال نکرده اند.

رئیس سازمان لیگ فدراسیون والیبال تصریح کرد: تیم هايی مانند آلومینیوم المهدی بندر عباس و یا شهرداری ارومیه هم نسبت به پرداخت 50 میلیون تومان خود به عنوان ورودیه مسابقات لیگ برتر سال 1392 اقدام کرده اند اما این امر درحالی است که بندر عباسی ها هنوز به والیبالیست های فصل گذشته حدود مبلغ 680 میلیون ریال بدهکار هستند.

**بدهی 150 میلیونی گیتی پسندی ها

وي خاطرنشان کرد: متأسفانه تیم والیبال گیتی پسند اصفهان که از زمان حضورش در مسابقات لیگ برتر حدود 2 سال می گذرد هنوز مبلغ قرارداد برخی والیبالیست های خود از جمله امیر حسینی، سید مهدی بازار گرد، فرهاد ظریف، مجتبی شبان و.... را که در مجموع مبلغی بین 150 تا 170 میلیون تومان می شود را تسویه نکرده است.

گفتنی است؛ طبق اولتیماتوم سازمان لیگ فدراسیون والیبال باشگاه ها تا 31 خرداد فرصت دارند تا نسبت به تسویه حساب با بازیکنان، کادر فنی و فدراسیون اقدامات لازم را انجام دهند./مح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار