فرماندار شهرستان پردیس گفت : ما در شهرستان پردیس و همچنین تمام کشور شاهدحضور پر شور مردم را شاهد بودیم و این موضوع یک دهن کجی به استکبار جهانی بود.

ایرج بیگدلو در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران رودهن در روز اتنخابات گفت :مردم ایران همیشه در صحنه حضور داشتند و مدافع نظام جمهوری اسلامی ایران و رهبری مقام معظم رهبری بوده اند و این بار هم نشان دادند که تحریم و سایر مشکلات آنها را از ولایت فقیه جدا نمی کند .

وی در ادامه این مطلب تصریح کرد :انتخابات مهمترین رویداد سیاسی در کشور ما تلقی می شود و استکبار جهانی و همه دشمنان نظام جمهوری اسلامی به این اتفاق داخلی چشم دوخته اند و می خواهند از هر روزنه ای برای ضربه زدن به ولایت فقیه استفاده کنند .

فرماندار شهرستان پردیس تصریح کرد :ما در کل کشور وشهرستان پردیس شاهدحضور پر شور مردم بودیم و این موضوع یک دهن کجی به استکبار جهانی بود ما از ماهها قبل بستر را برای برگزاری خوب و منظم انتخابات در شهرستان پردیس فراهم کردیم و کمیته هایی را هم بروی تبلیغات کاندیداها تشکیل دادیم تا انتخاباتی سالم در این منطقه انجام شود .

بیگدلو در خاتمه اظهار داشت :ما سربازان ولایت فقیه هستیم و در هر صحنه ای از نظام جمهوری اسلامی ایران پاسداری خواهیم کرد و این وظیفه مهم و خطیر در عرصه مدیریت بر دوش ما است ./س


برچسب ها: حماسه ، انتخابات ، استکبار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.