برنامه هفتگي " گزارش هفتگي " در برنامه اين هفته خود براي مخاطبان فرانسوي شبكه سحر از چگونگي استقبال ملت ايران از عرصه ديگري از بروز حماسه سياسي ايرانيان مي گويد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از روابط عمومي رسانه ملي؛ " گزراش هفتگي" با پرداختن به موضوعات سياسي، اجتماعي، اقتصادي و فرهنگي كه در طول هفته گذشته رخ داده است، اين موضوعات را مورد بررسي بيشتري قرار خواهد داد.

بيانات رهبر معظم انقلاب مدظله العالي در رابطه با انتخابات و حضور ايشان در پاي صندوق راي گيري، حضور پر شور ملت هميشه در صحنه، ميزان مشاركت در انتخابات از سوي جريان هاي سياسي داخل جمهوري اسلامي، بازتاب انتخابات در رسانه هاي خارجي و پخش گزارش هايي از صحنه هاي انتخابات 24 خرداد موضوعاتي است كه در اين برنامه به آنها پرداخته مي شود .

نويسنده متون اين برنامه زهرا الوندي است و اين برنامه با ترجمه و ويراستاري آناهيت همپارتيان، اجراي اميرحسين قاسمي، گويندگي بابك خليلي و هاجر اسكويي، تدوين آرام صراف، تصويربرداري محمدرضا حداد و دستيار تصويربرداري فرشيد رضايي براي پخش آماده مي شود.

" گزارش هفتگي " دوشنبه 27 خرداد از ساعت 02:20 بامداد به وقت تهران از سيماي فرانسوي شبكه بين المللي سحر براي علاقمندان به موضوعات اين برنامه به روي آنتن خواهد رفت./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار