يک کارشناس سياست خارجي گفت: مشارکت گسترده ملت در انتخابات تجلي واقعي مردم‌سالاري بود كه چهره خبيث و منحوس استکبار جهاني را در هم شکست.

"سيد هادي سيد افقهي" در گفتگو با خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه مشارکت گسترده ملت ایران در  انتخابات موجب شکست دکترين غرب و افزايش  قدرت چانه‌زنی كشورمان در عرصه بین‌الملل خواهد شد اظهار داشت: مشارکت گسترده مردم بيانگر اعتماد عميق آنها به رهبري و نظام جمهوري اسلامي ايران است. 

وی تصريح کرد: حضور سلايق متنوع و متفاوت در عرصه انتخابات، توطئه‌هاي غرب مبني بر مشخص بودن نتیجه آراء از قبل را خنثی كرد.

 افقهي در ادامه افزود: مشارکت مردم در انتخابات حدود 75 درصد تخمين زده شده است که اين امر  بيانگر پشتيباني گسترده ملت از منافع ملي و استقلال کشور است. 

وي با اشاره به دکترين غرب که در تلاش براي دلسرد کردن مردم از شرکت در انتخابات بود اظهار داشت: از آنجايي که  بي‌ثباتي اقتصادي منجر به بي ثباتي اجتماعي مي‌شود، غرب در تلاش بود تا با ايجاد اين نوع از بي‌ثباتي‌ها تشنج و ناآرامي در روند انتخابات به وجود آورد.

سيد افقهي اظهار داشت: آمريکا و غرب به دنبال پيش‌دواري در زمينه نتيجه انتخابات پيش از اعلام رسمي بودند كه با حضور پررنگ مردم در اين همايش بزرگ سياسي، توطئه‌هاي آنها خنثي شد.

وي ادامه داد: رئيس‌جمهور آينده با پشتوانه گسترده مردمي اقتدار بيشتري در عرصه جهاني براي احقاق حقوق کشورمان مبتني بر چارچوب کلي نظام خواهد داشت.

اين کارشناس سياست خارجي در پايان خاطرنشان کرد: مشارکت گسترده ملت در انتخابات تجلي واقعي مردم‌سالاري در ايران است که  همجون گلوله‌اي آتشين چهره خبيث و منحوس استکبار جهاني را سوزاند.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار