مسوول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: جوانان به عنوان پرچمداران حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو رسالت سنگینی بر عهده دارند و باید با بصیرت و هوشیاری نقش خود را ایفا کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اراک ، پاکپور در جمع اعضای کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی افزود: توقع از جوانان آگاه و ولایتمدار و دستگاه های متولی امور جوانان این است که با ایجاد فضای پرسشگری و نقادی منصفانه بستر مطالبه گری درست از جریانات و نامزدهای انتخابات را در چارچوب قانون و مصالح کشور فراهم کنند.
وی اظهار کرد: جوانان در شکل گیری تمامی اتفاقات و دستاوردهای مهم کشور از پیروزی انقلاب، دفاع مقدس، سنگر علمی، سازندگی و دفاع از حریم ولایت پرچمدار بوده اند و در شرایطی که دشمن تمامی تلاش خود را در سنگر جنگ نرم علیه نظام به کار گرفته باید با درایت و مشارکت آگاهانه بار دیگر رشد و بلوغ سیاسی خود را به نمایش بگذارند.
مشاور استاندار استان مرکزی در امور جوانان ادامه داد: ارکان مشارکت گسترده در انتخابات مردم، حضور طیف ها و جریانان سیاسی قانونی و نامزدهای سلایق مختلف جامعه است که در انتخابات پیش رو هر سه رکن با حساسیت و احساس وظیفه در صحنه هستند.
پاکپور خاطرنشان کرد: اگرچه دشمن با ماشین تبلیغی بزرگ خود در صدد القای قهر مردم با صندوق های رای و استقبال کمرنگ از انتخابات است اما باید بداند که ملت انقلابی و بیدار ایران، این بار نیز پاسخ دندان شکنی به نظام سلطه خواهد داد.
وی اضافه کرد: حماسه، حرکتی موج آفرین از اراده مردمی است که با هدف مشخص ایجاد تحول بر مبنای شجاعت و مقاومت را دنبال می کند و در انتخابات پیش رو نیز شبکه جوانان بصیر در کشور موج آفرین حرکت حماسی خواهند بود.
مسوول کمیته جوانان ستاد انتخابات استان مرکزی عنوان کرد: یکی از برکات انتخابات آگاهانه ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه است چرا که فضای پرشور انتخابات و حضور چهره ها و جریانات سیاسی، بستر بررسی برنامه های اجرایی کشور را مهیا کرده و حرکت رو به رشد را سبب می شود./س

برچسب ها: انتخابات ، جوانان ، اراک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.