دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران با اشاره به حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای گفت:حضور میلیون‌ها ایرانی در پای صندوق‌های اخذ رای لبیک دوباره‌ این ملت به رهبر فرزانه انقلاب بود.

حجت الاسلام ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران مازندران افزود:خواست رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی برخلق حماسه سیاسی به خوبی در این انتخابات محقق شد.

وی با اشاره به اینکه برخی‌ها ساعت‌ها قبل از آغاز انتخابات و حضور مجریان انتخاباتی در شعب اخذ رای حاضر شده بودند،تصریح کرد:مردم آمدندتا بگویند هستیم و هیچ‌گاه از حمایت انقلاب و آرمان‌های نظام دست بر نمی‌داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با بیان اینکهدیروز مردم سراسر ایران با مشارکت پررنگ‌شان در انتخابات موجب ناامیدی و ناکامی دشمنان شدند،افزود:حضور میلیون‌ها ایرانی در پای صندوق‌های اخذ رای لبیک دوباره‌ این ملت به رهبر فرزانه انقلاب بود.

ابراهیمی با اشاره به حضور با بصیرت،آگاهانه،توأم با شور و شعور سیاسی،مردم استان در انتخابات گفت:مردم ولایت‌مدار استانهمگام با سایر ایرانیان از نخستین ساعات شروع رای‌گیری با حضور پرشور خود در شعب اخذ رای حماسه‌ای عظیم آفریدند.

وی تاکید کرد:این انتخابات مردمی که نشانه شور وشعور سیاسی مردم کشورمان است، می‌تواند نقش برجسته‌ای در آینده سیاسی کشورمان در صحنه‌های بین‌المللی ایفا کند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی مازندران افزود:پارسال به جهت تحریم و فشارهای دشمنان، ملت ایران سال سختی را پشت سر گذاشتند ولی حضور گسترده آنان در انتخابات به دشمن ثابت کرد این تحریم‌ها تاثیری در آرمان‌های انقلاب نداشته است./س

برچسب ها: بصیرت ، شعور ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.