رئيس هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات شوراها با بيان اينکه نتيجه شمارش آرا در 35 هزار و 837 روستا به اتمام رسيده است، گفت: نتيجه نهايي انتخابات شوراها تا فردا اعلام مي‌شود.

محمدجواد کوليوند نماينده کرج و رئيس‌ هيئت مرکزي نظارت بر انتخابات دور چهارم شوراي شهر و روستا در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران در تشريح آخرين وضعيت انتخابات شوراها گفت: تاکنون شمارش آرا در  35هزار و 837 روستا به اتمام رسيده و نتيجه نهايي اعلام شده است.

وي افزود: در شهرها نيز تا عصر امروز يکشنبه 26 خرداد سعي خواهيم کرد 80 درصد کار را جلو ببريم و اسامي نامزدهاي تاييد شده را اعلام کنيم.

رئيس هيئت مرکزي نظارت برانتخابات دور چهارم شوراهاي اسلامي شهر و روستا تصريح کرد: نتيجه شمارش آراي انتخابات شوراهاي کلان شهرها  از جمله تهران را تا فردا اعلام خواهيم کرد.

کوليوند با بيان اين که نمي‌خواهيم کيفيت فداي سرعت شود، گفت: هنوز هيچ گزارش تخلفي در خصوص انتخابات شوراها نداشتيم.

وي با اشاره به نحوه اعلام اسامي نامزدهاي پيروز انتخابات شوراها گفت: نتيجه شمارش آرا در شهرستان‌ها توسط فرمانداري و در روستاها توسط بخشداري اعلام خواهد شد.

اضافه مي‌شود انتخابات دور چهارم شوراهاي اسلام شهر و روستا همزمان با انتخابات دور يازدهم رياست جمهوري با حضور گسترده مردم روز 24 خرداد در سراسر کشور برگزار شد.
انتهاي پيام/
برچسب ها: انتخابات ، شورا ، شمارش ، نتیجه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار