فرماندار میاندوآب گفت: شهروندان میاندوآب با حضور حماسی و مشارکت 80 درصدی خود توانستند آینده خود را رقم زده و در اداره امور کشور سهیم شوند.

حمید جلالی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه  اظهار داشت: لازم می‌دانم از عموم شهروندان میاندوآب که شامل بخش مرکزی، باروق و مرحمت آباد می‌‌باشد تشکر ویژه کنم که با حضور حماسی و مشارکت 80 درصدی خود توانستند آینده خود را رقم زده و در اداره امور کشور سهیم شوند و برای چهار سال رأس قوه مجریه و شورای شهر و روستا را انتخاب کنند.

وی تصریح کرد: این رأی و این مشارکت و حضور در حقیقت بیانگر این است که مردم با این رأی خود دوباره به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران رأی آری دادند و پیروز نهایی این انتخابات شوند.

وی افزود: امیدوارم هر کدام از این آقایان که انتخاب شدند چه در پست ریاست جمهوری و چه در شورای شهر و روستا قدردان زحمات مردم ایران اسلامی باشند و در خط پاکیزه و مقدس ولایت و رهبری که یادگار تلاش‌های امام عزیز و خون شهدا و مدیریت داهیانه مقام معظم رهبری است حرکت کنند.

جلالی افزود: امیدوارم بتوانیم دستاوردهای نظام، انقلاب، ایران قدرتمند و ایران بزرگ و سربلند را زیر سایه اسلام به جهانیان عرضه بداریم./س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.