نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل از حضور حماسی مردم استان در انتخابات قدردانی کردند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / حجت الاسلام و المسلمین سیدحسن عاملی و اکبر نیکزاد در این پیام آورده اند: سپاس بی کران به درگاه خداوند منان که الطاف سترگ و بی پایان خود را همواره شامل ملت بزرگ ایران اسلامی بویژه مردم عزیز استان مقدس اردبیل فرمود و با عنایاتش قامت بلند مردمان این سرزمین الهی را به مانند صخره ای در مقابل بدخواهان و دشمنان استوارتر ساخت.

در این پیام افزوده شده است: درود بر مردم آگاه دارالارشاد جهان تشیع و سرزمین دل دادگان صلابت علوی که دیگر بار در پاسخ به ندای خیرخواهانه رهبر فرزانه و جانباز انقلاب ، با حضور دریاوار و پرشور و شعور خود در انتخابات 24 خرداد حماسه ای عظیم را رقم زدند و جلوه های ماندگار و همیشه جاویدی از صلابت این کشور اسلامی را در مقابل انظار جهانیان به نمایش گذاشتند.

امام جمعه و استاندار اردبیل با اشاره به این که روز جمعه حماسه ای با اراده شیفتگان اسلام و انقلاب خلق شد که نه فقط برگ زرین دیگری بر افتخارات این مرز و بوم کهن افزود بلکه تحسین و حیرت همه وجدان های منصف را در اقصی نقاط عالم برانگیخت و یک بار دیگر ثابت کرد که پشتیبانی ملت عزت آفرین ایران ، نعمت بزرگی است که این انقلاب را در مقابل تهدیدهای زیاده خواهان جهان مصون داشته و به تحکیم بنیه های نظام کمک کرده است.

در این پیام از حضور باشکوه و به یاد ماندنی مردم استان برای رقم خوردن این حماسه سیاسی که زمینه ساز حماسه اقتصادی نیز خواهد بود و همچنین از تمام دست اندرکاران برگزاری یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان قدردانی شده است.

حجت الاسلام عاملی و نیکزاد همچنین از درگاه با عظمت پروردگار سبحان برای رییس جمهور
جدید کشور و برای منتخبان مردم در شوراهای اسلامی شهر و روستا توفیق روزافزون در خدمت هرچه بیش تر به این مردم شریف مسالت کرده اند/س.

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، حماسی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.