ستاد انتخابات استان چهارمحال و بختیاری، در اطلاعیه ای از حضور حماسی مردم این استان در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و چهارمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تقدیر کرد.

در این اطلاعیه آمده است: سپاس بیکران به درگاه خداوند متعال که توفیق خدمتگزاری به مردم شریف و بصیر استان چهارمحال و بختیاری را عطا فرمود و تشکر از مردم همیشه در صحنه که در لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، تجسم حماسه سیاسی را در ایام مزین به اعیاد مبارک شعبانیه در پای صندوق های اخذ رأی در برابر دیدگان جهانیان به نمایش گذاشتند.
در ادامه این پیام آمده است: با پایان رأی گیری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سطح استان چهارمحال و بختیاری، برگ زرین دیگری به دفتر حماسه های انقلاب اسلامی در استان چهارمحال و بختیاری افزوده شد.
در این اطلاعیه آمده است: اعضای شعب ثبت نام و اخذ رأی باید تمامی مراجعه کنندگان عزیز را که در صف رأی دادن حضور دارند، به داخل شعبه هدایت و سپس درب شعبه را بسته و از حاضرین رأی گیری بعمل آورند و هنگامی که مطمئن شدند هیچ کس برای رأی دادن در داخل شعبه حضور ندارد، درب های خروجی شعبه را بسته و شمارش آراء را با اولویت شمارش آرای انتخابات ریاست جمهوری، طبق قوانین مربوط به هر انتخابات و آیین نامه های اجرایی آغاز کنند.
در قسمت پایانی اطلاعیه آمده است، فرصت را مغتنم شمرده و از همه کسانی که از ساعات آغازین امروز با دل هایی مملو از ایمان و عشق به آرمانهای حضرت امام خمینی (ره) و رهنمودهای والای مقام معظم رهبری در انتخابات حضور یافتند تقدیر و تشکر می نماییم.
یکهزار و 870 صندوق در 848 شعبه اخذ رأی در استان چهارمحال و بختیاری پیش بینی شد که از این تعداد، 306 شعبه شهری و بقیه روستایی بود./س
برچسب ها: انتخابات ، حضور ، حماسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.