عضو فراكسيون روحانيون مجلس با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات 24 خرداد گفت: برنده اصلي انتخابات مردم و نظام سرافراز جمهوري ايران اسلامي است که حضورشان مصداق بارزي از مردم سالاري را در عرصه جهاني نشان داد.

"حجت‌الاسلام عليرضا سليمي" نماينده مردم محلات و دليجان در مجلس در گفتگو با خبرنگار پارلماني باشگاه خبرنگاران، با اشاره به حضور پرشور مردم در 24 خرداد و خلق "حماسه سياسي" ديگر گفت: رسانه‌هاي غربي با تبليغات گسترده در تلاش بودند تا حضور مردم را تحت‌الشعاع قرار دهند اما مردم بصير و آگاه ايران با حضور گسترده‌شان در عرصه انتخابات توطئه‌هاي آنان را نقش برآب کردند.
 
وي در ادامه افزود: حضور مردم پاي صندوق‌هاي راي، همان خلق "حماسه سياسي" بود که در دنيا نظير نداشت و همه رسانه‌هاي غربي را وادار به بيان واقعيت‌ها کرد چرا كه آنان نتوانستند مشاركت حداكثري مردم را انكار كنند.
 
عضو کميسيون آموزش و تحقيقات با بيان اينکه حضور مردم در انتخابات روز گذشته بيانگر پايبندي آنان به ارزش‌هاي انقلاب و نظام است، تصريح کرد: مردم با حضورشان در انتخابات 24 خرداد ثابت کردند که به نظام و آرمان‌هاي امام (ره) و شهدا پايبند هستند و در مسير پيشرفت و عزت کشور  گام‌ برمي‌دارند.
 
سليمي ادامه داد: به واسطه حضور مردم در انتخابات، قدرت چانه‌زني در عرصه‌هاي مختلف بالا رفته و اين در حالي است که ملت ما با زمان‌شناسي و بصيرت خود در پاي صندوق‌هاي راي حاضر شدند و "حماسه سياسي" مورد نظر مقام معظم رهبري را خلق کردند.
 
نماينده مردم محلات و دليجان در پايان خاطرنشان کرد: قطعا برنده اصلي انتخابات، مردم و نظام سرافراز جمهوري ايران اسلامي است که حضورشان مصداق بارزي از مردم سالاري را در عرصه جهاني نشان داد.
 
انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار