مرحله اول اردوي تيم ملي تنيس روي ميز براي آمادگي در رقابتهاي قهرماني آسيا در حالي به پايان رسيد که بازيکنان حتي چهار روز کامل هم تمرين نکردند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران، تيم ملي تنيس روي ميز کشورمان تير ماه امسال رقابتهاي حساس قهرماني آسيا را که در بوسان کره جنوبي برگزار مي‌شود در پيش دارند اين در حالي است که هنوز برنامه تمريني ايده آلي براي پينگ پنگ بازان تدارک ديده نشده است اولين اردوي آنها پس از بازگشت از رقابتهاي قهرماني جهان قرار بود ابتدا به مدت 6 روز از 18 تا 23 خرداد ماه برگزار شود اما به دليل مشکلي که براي نوشاد و نيما عالميان به وجود آمد و آنها خود مجبور به پيگيري کارهاي مربوط به گذرنامه خود شدند اين اردو با دو روز تاخير روز 20 خرداد آغاز شد.

در ابتدا قرار بود اردو 4 روز و به ميزباني رشت طول بکشد اما اين اتفاق هم نيفتاد و تمرينات در دو نوبت صبح و عصر پيگيري شد تا در نهايت ظهر 23 خرداد به پايان رسيد.

به علاوه اينکه صبح 22 خرداد را هم بنا به تشخيص ابراهيم عليدخت مربي تيم ملي پينگ پنگ بازان استراحت کردند.

براساس اين گزارش يکي از نکات قابل توجه اردوي تيم ملي تعداد نفرات دعوت شده به اردو بود که فقط 5 نفر اعزامي به مسابقات يعني نوشاد و نيما عالميان، محمدرضا اخلاق پسند، حميدرضا طاهر خاني، مهران احدي بود که براي اين که يک يار تمريني کم بود از محمدباقر مقضوري قهرمان گيلان دعوت کردند.

اين در حالي است که افشين نوروزي نفر سوم ايران در رنکينگ فدراسيون جهاني به اردوي تيم ملي دعوت نشده است حتي از پوريا عمراني جوان آتيه دار تنيس روي ميز که به اعتقاد بسياري از کارشناسان لياقت همراهي ملي پوشان و سرمايه گذاري براي آينده تنيس روي ميز را دارد خبري به ميان نيامد.

لازم به ذکر است، يکي ديگر از برنامه ريزي هاي فدراسيون براي مسابقات قهرماني آسيا حضور در مسابقات زاگرب کرواسي بود که به دليل مخالفت شوراي برون مرزي منتفي شد./آق
برچسب ها: اردو ، تیم ، رقابت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار