عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي گفت: حضور گسترده مردم در روز بيست وچهارم خرداد ماه، نشان می‌دهد که جریان‌سازی استکبار برای کم توجه نشان دادن مردم نسبت به مسئولان نظام، دروغی بیش نبود و این حماسه پاسخی کوبنده به آن‌هاست.

"سامان نيازي" در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: منتخب مردم بايد با پاي‌بندي به شعارها و برنامه‌هاي خود، تمام توان خود را براي پيشرفت كشور بكار بگيرد.
 
وی گفت: کاندیداهايي كه موفق به کسب اكثريت آرا در انتخابات نمي‌شوند باید با رعايت اخلاق اسلامي به قوانین حاكم و نتايج نهايي احترام بگذارند.

عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجوي افزود: تمام كانديداها بايد به شخصي كه رئيس‌جمهور مي‌شود، كمك كنند تا در راستاي پيشرفت نظام و تشكيل دولت جديد و همچنين در تشكيل يك وضعيت اقتصادي باثبات گام بردارند.

نيازي با بيان اينكه روند اجرايي انتخابات در اين دوره در سطح بالايي قرار داشت، تصريح  کرد: کاندیداها با رعايت اخلاق سياسي ثابت کردند که به قوانین و مقررات انتخابات التزام داشته و پای‌بند به اصول هستند.
 
عضو شوراي تبيين مواضع بسيج دانشجويي با اشاره به  حضور پرشور مردم در عرصه انتخابات كشور خاطرنشان كرد: حضور گسترده مردم در روز بيست وچهارم خرداد ماه، نشان می‌دهد که جریان‌سازی استکبار برای کم توجه نشان دادن مردم نسبت به مسئولان نظام، دروغی بیش نبود و این حماسه پاسخی کوبنده به آن‌هاست.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار