سرمربی تیم ملی کشتی آزاد نواجونان کشورمان گفت: با توجه به مشکلات مالی فدراسیون شرایط لازم برای آماده سازی و مهیا ساختن تیم برای حضور در مسابقات پیش رو فراهم نیست.

 سید مراد محمدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود:سال گذشته برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و رقابتهای جهانی علاوه بر اردوهای مستمر و منظم در چند تورنمت بین المللی نیز حضور داشتیم ولی متأسفانه امسال شرایط لازم مهیا نبود.

وی ادامه داد: در سال جاری مسابقات روز جهانی کودک که همواره به صورت بین المللی درکشورمان انجام می شد نیز به صورت داخلی برگزار شد ودر مجموع هیچ  شناختی ار حریفان خارجی خود نداریم.

دارنده مدال طلای جهان درباره  شرایط فعلی اردوی تیم ملی گفت:به هر حال هم اکنون امکانات موجود همین است وبا شرایط فدراسیون توقع زیادی نمی توان داشت ما نیز به همین دلیل سعی داریم در این فرصت باقیمانده تا مسابقات قهرمانی آسیا بدون هیچ گونه اعتراضی تمرینات تیم ملی را دنبال کنیم  تا در این رقابتها موفقیت لازم را بدست آوریم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا حقوق معوق اعضای کادر فنی تیم ملی پرداخت شده است نیز اظهار کرد: در شرایط فعلی دوست ندارم درباره این موضوع صحبت کنم چرا که احساس می کنم در چند ماه گذشته به اندازه کافی پیرامون این مسائل اظهار نظرشده، در حال حاضر بیشتر از صحبت قصد داریم با عمل خود بچه ها را در اردوهای تیم ملی به آمادگی ایده آل برای حضور در مسابقات مهم پیش رو برسانیم.

دارنده مدال برنز المپیک درمورد وضعیت فعلی آزاد کاران نوجوان گفت:خوشبختانه بچه ها هر روز بهتر می شوند و با شرایط تمرینی که برای آنها در نظر گرفته ایم یقین بدانید تیم قدرتمند را آماده حضوردر مسابقات قهرمانی آسیا خواهیم کرد.

وی افزود: کار کردن در رده سنی نوجوانان از حساسیت های خاصی برخوردار است چراکه علاوه بر آموزش صحیح موارد فنی روی مسائل اخلاقی نیز باید تاکید داشت و در واقع شکل گیری اصلی یک کشتی گیر برای حضور در رده های بالاتر از همین رده سنی شروع می شود.

دارنده دو مدال برنز جهان درباره این که یک رئیس فدراسیون با ید چه شاخصه هایی داشته باشد گفت: به هرحال هر شخصی که قرار است در رأس فدراسیون اول کشور قرار بگیرد باید ویژه گی های خاص  زیادی داشته باشد اما به اعتقاد من اگر او یک مدیر خوب باشد می تواند خیلی راحت اداره امور را در دست گیرد و با رابطه های مناسبی که برقرار می کند مشکلات مالی فدراسیون را به حداقل برساند.

محمدی درمورد اختلافش با باشگاه پرسپولیس گفت: من در لیگ گذشته به عنوان مربی در کنار تیم پرسپولیس جویبار بودم اما متأسفانه  با گذشت حدود شش ماه از پایان  لیگ برتر کشتی آزاد مبلغ قرار دادم با این تیم تسویه نشده، البته این موضوع درباره تمامی اعضای کادر فنی و کشتی گیران تیم نیز صدق می کند.

وی با بیان این که برخورد مسئولان باشگاه پرسپولیس واقعأ تاسف آور است عنوان کرد: تیم پرسپولیس درحالی به فینال مسابقات لیگ رسید و با آن حواشی نایب قهرمان شد که برای خیلی از اهالی کشتی این عنوان غیر قابل تصور بود، به هر حال اعضای تیم کار خودشان را به شایستگی انجام دادند اما در مقابل از سوی مسئولان باشگاه برخورد مناسبی با آنها نشد.

مربی تیم پرسپولیس جویبار افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس نه تنها توجهی به حق وحقوق بچه ها ندارد بلکه حتی جواب تلفن ما را هم نمی دهند و واقعاً برای یک چنین باشگاههایی این رفتارها خجالت آور است.

محمدی با اشاره به این که مبلغ باقیمانده قرار داد کل اعضای تیم به اندازه یک بازیکن فوتبال پرسپولیس هم نمی شود تاکید کرد: دوست نداشتیم کار به جایی برسد که بخواهیم موضوع را از جایی به غیر از باشگاه پرسپولیس پیگیری کنیم اما مجبور هستیم برای رسیدن به حق قانونی خود از طریق مراجع قضایی اقدام کنیم./آق
برچسب ها: کشتی ، تیم ملی ، آزاد ، نوجوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار