از نخستین ساعات رای‌گیری و حتی نیم ساعت قبل از آغاز رسمی زمان رای‌گیری، مردم وفادار استان اردبیل در صف‌های طولانی عمق وفاداری خود را به نظام اسلامی نشان دادند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اهالی مومن و وفادار اردبیل حتی نیم ساعت مانده به زمان آغاز رای‌گیری در جلوی شعب اخذ رای حاضر شده و منتظر آغاز رای‌گیری بودند تا رقابت انتخاباتی را به نقطه رفاقت‌ها و همدلی‌ها تبدیل کنند.

با تدارک بیش از یک هزار و 601 شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی استان در حالی انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری و چهارمین دوره شوراها آغاز شد که مردم با شور و نشاط خاص در اکثر شعب و در پای صندوق‌های رای حاضر شده و آرای خود را در پشتیبانی حقیقی از نظام به صندوق‌ها ریختند.

در مناطق سنی‌نشین عنبران نمین و هشتجین خلخال نیز مردم وفادار و مومن این مناطق پر شور‌تر از سایر وقت‌ها در صحنه حاضر بوده و بار دیگر به آرمان بلند امام و شهدا و انقلاب اسلامی ابراز وفاداری کردند.

شور و شعور مردم در پای صندوق‌های رای و گفت و شنودهای آنها برای برگزیدن کاندیدای اصلح از جمله نکات جالب بود، به طوری که در هسته مرکزی اردبیل و مناطق اطراف مساجد و مدارسی که امروز آرای مردم را جمع می‌کنند در همان ساعات اولیه شلوغ و پر ازدحام است.

ستاد انتخابات استان اردبیل با صدور اطلاعیه‌ای به هموطنان اعلام کرد که شناسنامه و کارت ملی خود را برای دادن رای به همراه داشته باشند و اگر کارت ملی آنها گم شده یا به هر نحوی امکان دسترسی به آن وجود ندارد تا آخر زمان رای‌گیری فرصت دارند با مراجعه به ادارات، دفاتر و شعب ثبت احوال و همچنین دفاتر پیشخوان دولتی گواهی معتبر در این زمینه دریافت و در انتخابات شرکت کنند/س.

برچسب ها: اردبیل ، صف های ، طولانی ، در ، استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.