مدیر کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: رای اولی ها با حضور در انتخابات حماسه سیاسی را تکمیل می کنند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / احمد محمودزاده با تاکید به مشارکت 37 هزار رای اولی در استان اردبیل تصریح کرد: در انتخابات فعلی خلق حماسه سیاسی با مشارکت سرنوشت سازان آینده تکمیل خواهد شد.

وی افزود: دانش آموزان رای اولی نه تنها اولین تجربه سیاسی خود را سپری می کنند بلکه در فرآیند شکل گیری حماسه سیاسی مطابق با بیانات رهبری نیز مشارکت دارند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان با تاکید به جایگاه مشارکت سیاسی دانش آموزان ادامه داد: اتفاقاتی از جمله انتخابات بهترین کلاس درس برای کسب آموزه های سیاسی و اطلاع یابی از روند سیاسی کشور است.

محمودزاده خواستار توجه معلمان و فرهنگیان به این مهم شد و اضافه کرد: معلمان و آموزگاران باید زمینه ارتقای بینش سیاسی دانش آموزان به ویژه رای اولی ها را فراهم کنند.

مدیر کل آموزش و پرورش استان معتقد است تنها در صورتی انتخاب اصلح از سوی دانش آموزان انجام خواهد شد که بتوانند با شعور جمعی و کسب آگاهی کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کنند.

وی تاکید کرد: رای اولی ها باید از فرصت فعلی انتخابات حداکثر بهره را برای کسب اطلاعات سیاسی برده و بدون جانبداری های احساسی در انتخابات شرکت کنند./س

برچسب ها: اردبیل ، حماسه ، رای ، اولی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.