فرماندار بهار گفت: در 10 شهرستان بهار تعرفه تمام شده و بنا به درخواست نمایندگان فرماندار دوباره تعرفه ارسال شد.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی فرمانداری بهار، نصرت‌الله گلکارزاده در نخستین ساعت آغاز انتخابات با حضور در شعب أخذ رأی در سطح شهر بهار حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را به از دوره‌های گذشته توصیف کرد و اظهار داشت: امیدواریم مردم همچون سال‌های گذشته بیشتر در رأی‌گیری شرکت کنند.

وی در ادامه با اشاره به این‌که حضور مردم گام اساسی در تحقق حماسه سیاسی است، گفت: در شهرستان بهار بنا به گزارش‌های رسیده از ساعت‌های اولیه شروع رأی‌گیری شاهد صف‌های طولانی مردم برای رأی دادن هستیم و این امر بانظم و نظام خاصی درحال انجام است.

فرماندار بهار عنوان کرد: حماسه عظیم سیاسی نیاز به ساز و کار خود دارد و ساز و کار آن تقویت بصیرت و اعتقادات مذهبی و دینی است چراکه اگر ملتی بی‌بصیرت شود عبور از آن سخت نخواهد بود و دشمن تمام تلاش خود را به کار بسته تا بصیرت این مردم را کم‌رنگ کرده و از ارادت آن‌ها به ولی فقیه بکاهد.

گلکارزاده عنوان کرد: در چنین شرایطی که تمام اهداف دشمنان بر ترویج اختلاف و ایجاد یأس و ناامیدی میان مردم برای عدم حضور در انتخابات است، بصیرت‌افزایی ضروری‌تر به نظر می‌رسد.

وی تصریح کرد: عرصه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی به علت رسالتی که این نظام دارد همواره مورد طمع دشمنان بوده و در انتخابات امروز هم شاهد پیوند همه مخالفان نظام در فضای مجازی و عمدتاً با هدف ناامید کردن مردم از شرایط کشور هستیم و این در حالی است که جمهوری اسلامی ایران به عنوان مرکز جهان اسلام مطرح است.

فرماندار بهار با بیان این‌که پیروزی در انتخابات، اشتیاق افکار عمومی، مسلمانان و به‌ویژه قشر جوان را در پی دارد، اظهار داشت: از صبح امروز شاهد حضور گسترده مردم ولایت‌مدار شهرستان بهار در پای صندوق‌های رأی هستیم و در بیش از 10 شعبه تعرفه به اتمام رسیده و مجددأ به شعب أخذ رأی تعرفه ارسال شده است.

وی ادامه داد: 115 شعبه أخذ رأی در چهار شهر و 65 روستا وظیفه خطیر برگزاری انتخابات را برعهده دارند و طبق سنوات گذشته مردم به صورت گسترده حضور یافته‌اند و تقاضا داریم تا مردم رأی خود را در ساعات اولیه به صندوق‌های رأی بیاندازند.

گلکارزاده گفت: بیش از 83 هزار نفر در شهرستان بهار واجد شرایط رأی دادن هستند و در 65 روستا انتخابات شورای اسلامی برگزار می‌شود که در مجموع 225 نفر به عنوان اعضای اصلی شوراهای اسلامی در روستاها و 145 نفر به عنوان عضو علی‌البدل انتخاب می‌شوند.

فرماندار بهار افزود: درشهرهای شهرستان 22 نفر عضو اصلی و 9 نفر علی‌البدل با رأی مردم انتخاب می‌شوند.
برچسب ها: همدان ، شهرستان ، تعرفه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.