امام جمعه گیلانغرب گفت: حضور پرشور مردم و سیل خروشان ملت در پای صندوق های رای تجدید بعیت با آرمان های والای نظام اسلامی و ولایت و نشانه علاقه مندی مردم به انقلاب اسلامی است

به گزارش باشگاه خبرنگاران کرمانشاه

حجت الاسلام والمسلمین محمدطاها مهری افزود: ملت بصیر ایران اسلامی امروز با شور هر چه بیشتر بسوی صندوق های اخذ رای چون موجی خروشان و دریایی مواج باصفوفی فشرده حضور یافته تا رای خود را به فردی که متعهد به نظام اسلامی و حامی مستضعفان و دارای بصیرت در دین و دنیاست، بدهند.

وی تصریح کرد: امروز شرکت در انتخابات نه یک وظیفه ملی و اجتماعی بلکه یک تکلیف شرعی، الهی و دینی است بنابراین ملت با تداوم حضور حداکثری و پرشور خود دشمنان را ناامید کرده و دوستان نظام را شاد خواهند کرد.

مهری اظهار کرد: درخواستی که از نامزدها و طرفداران انتخاباتی و همه دست اندرکاران سیاسی داریم این است که به قانون تمکین کرده و قانون مندی را فصل الخطاب قرار دهند و از هر رفتاری که خلق خدا را ناخشنود کند، پرهیز کنند.

وی خطاب به نامزدها تاکید کرد: در انتخابات همه ملت برنده اند و با طرح مساله برنده و بازنده، خواسته بدخواهان را که به شکست وحدت ملی می اندیشد، برآورده نکنید و فضای زندگی مردم را با غوغاهای تحمیلی آلوده نساخته همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند، طرفداران نامزدهایی که توفیق خدمت نیافته اند نباید احساس شکست و حقارت کنند.

مهری گفت: هر کس بر حسب عقیده خود در این عرصه تلاش کرده، سرافراز است و وقتی این تلاش با نیت و قصد الهی باشد برخوردار از پاداش خداوند خواهد بود و کسی که با انتخاب مردم برگزیده شود رییس جمهوری همه است و همگان موظف به تمکین از او و همکاری هستند.

خطیب جمعه گیلانغرب اضافه کرد: باید تلاش کرد روز بعد از انتخابات، روز مهربانی و رفاقت باشد ضمن اینکه کسی هم که انتخاب می شود، منافع نظام کشور و مردم برای او باید اهمیت داشته باشد./س

 


برچسب ها: بیعت ، نظام ، اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.