امام جمعه کوهبنان گفت: ملت ایران نشان دادند که بر عهد و پیمانی خود با امام راحل و مقام معظم رهبری‌ استوار و ثابت قدم هستند.

به گزارش گروه استانهای باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام عباس صالح‌نیا ظهر امروز در حاشیه شرکت در انتخابات اظهار داشت:‌ 24 خرداد ماه روزی است ایرانیان از ماه‌ها قبل انتظار آن را می‌کشیدند تا به فرموده رهبر فرزانه خود حماسه سیاسی خلق کنند.

وی عنوان کرد: امروز مردم با بصیرت، وفادار به نظام و انقلاب و مطیع اوامر رهبری برگ زرینی بر دفتر افتخارات خود اضافه کردند و نشان دادند بر عهد و پیمانی که با امام راحل عظیم‌الشأن و مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب و دوران دفاع مقدس بستند، استوار و ثابت قدم هستند.

صالح‌نیا ابراز داشت:‌ رای مردم به هر کدام از کاندیداها در درجه اول رای به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و پاسخ مثبت دادن به ندا و دعوت مقام معظم رهبری است که از ماه‌ها قبل در تمام ملاقات‌ها متذکر خلق حماسه سیاسی شدند.

وی بیان داشت: ‌امروز ملت بصیر، وفادار، ایثارگر و همیشه‌ حاضر در صحنه‌های دفاع مقدس از انقلاب و نظام به این دعوت لبیک گفتند.

امام جمعه کوهبنان افزود: مردم ایران این حضور را یک وظیفه و تکلیف و مسئولیت می‌دانند و با حضور حداکثری خود تمام توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان ایران اسلامی را نقش بر آب می‌کنند و با تحمل سختی‌ها و مشکلات در مقابل تحریم‌های استکبار جهانی تسلیم نمی‌شوند.

وی گفت: امروز بین کاندیداهای ریاست جمهوری و شوراها رقابت وجود دارد، اما از فردا باید این رقابت به رفاقت تبدیل شود، در مورد شوراهای شهر توصیه می‌کنم که از نظرات و برنامه‌های تمام کاندیداها استفاده شود، از آنها طی سال در جلسات شورا دعوت کنید تا از برنامه‌های مورد نظر آنان استفاده کنید و من از احساس  مسئولیت تمام کاندیداهای شورای شهر تشکر می‌کنم.
برچسب ها: کرمان ، پیمان ، ملت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.