سخنگوی قوه قضاییه با حضور در مسجد الجواد(ع) تهران رای خود را به صندوق انداخت و اعلام کرد : تاکنون و در روند برگزاری انتخابات هیچ مشکلی وجود نداشته است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضاییه با حضور در مسجد الجواد(ع) تهران در انتخابات رياست جمهوري و شوراها شركت كرد.

وي قبل از انداختن آراي خود به صندوق گفت: من از وزارت کشور به اینجا آمدم و مشاهده كرده‌ام كه تاکنون حضور مردم بسیار خوب بوده است.

سخنگوی قوه قضاییه افزود: علیرغم همه فشارهای دشمن شاهد هستیم كه مردم در ساعات اولیه و حتی قبل از آغاز زمان رای‌گیری با شور و نشاط خاصی در شعب اخذ رای حضور پیدا کرده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که توصیه شما به جوان‌هایی که ممکن است کاندیدای آنها رای نیاورد، چیست؟ گفت: همه کاندیداها پایبندی خود به قانون را اعلام کرده و گفته‌اند هرکس رای بیاورد، 5 نامزد دیگر با وی همکاری خواهند کرد.

محسنی اژه‌ای اضافه كرد: امیدواریم رئیس‌جمهور منتخب به نحو احسن وظایفی را که قانون اساسی برعهده‌اش گذاشته است ، انجام دهد.

سخنگوی قوه قضاییه تصريح كرد: امیدواریم رئيس‌جمهور منتخب مردم در مرحله اول انتخاب شود.

محسني‌اژه‌اي ادامه داد:‌ قطعا همه کسانی که در انتخابات شرکت می‌کنند در جهت منافع ملت و نظامشان گام برداشته‌اند.

وی همچنين درباره اینکه روند برگزاری انتخابات تاکنون چگونه بوده است؟ گفت: تمام دستگاه‌ها مثل شورای نگهبان و وزارت کشور برای یک انتخابات شایسته تلاش می‌کنند.

سخنگوی قوه قضاییه در پايان تصريح كرد: برای انتخابات ریاست جمهوری یک هیئت مرکزی تشکیل شده و از ابتدا تا کنون 9 جلسه برگزار كرده است که من نیز در جلسه صبح امروز(جمعه) حضور داشته‌ام و تا کنون مشکلی در روند برگزاری انتخابات وجود نداشته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.