فرماندار تهران از حضور 12 هزار نماینده برای نظارت بر روند انتخابات در شهر تهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران، "عیسی فرهادی" صبح امروز با حضور در جمع خبرنگاران، در تشريح روند برگزاري انتخابات اظهار داشت: حدود 12 هزار نفر نماينده در سطح شهر تهران بر روند انتخابات نظارت دارند.

فرماندار تهران درباره تعداد نمايندگان کانديداها بيان کرد: اعلام آمار نمايندگان کانديداها تبليغ محسوب مي‌شود، اما بايد گفت که تعداد نمايندگان آن‌ها مختلف است.

وي در پاسخ به اين سوال که آيا شرکت کنندگان در انتخابات مي‌توانند براي هر دو انتخاب (ریاست جمهوری و شوراها) در شعب مختلف رای دهند، اظهار داشت: اجباري نيست که برگه انتخابات رياست جمهوري و انتخابات شوراي شهر را حتماً دريافت کنند، اما براي راي دادن تنها مي‌توانند به يک شعبه مراجعه کنند، لذا پس از ممهور شدن شناسنامه‌ها به مهر انتخابات در یک شعبه پس از آن فرد نمي‌تواند در شعبه ديگري راي خود را به صندوق بياندازد.

فرهادي درباره روند اعلام نتايج انتخابات عنوان کرد: پس از اتمام شمارش آراي انتخابات رياست جمهوري، آرای انتخابات شوراي شهر و روستا آغاز مي‌شود و تلاشمان اين است که شمارش ‌آراي رياست جمهوري بدون وقفه انجام شود.

فرماندار تهران در ادامه افزود: زمان  شمارش آراي انتخابات شوراهاي شهر و روستا 3 تا 5 روز در نظر گرفته شده است.

وی عنوان کرد: به ما اعلام شده که در همه شعب اخذ راي، صف‌هاي طولاني ايجاد شده است.

فرهادی خاطرنشان کرد: 400 شعبه براي "انتخابات سال 92" نسبت به سال‌هاي گذشته اضافه شده و در کل 3 هزار و 400 شعبه اخذ راي و 6 هزار و 800 صندوق در سطح شهر تهران تعبيه شده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار