استاندار خوزستان صبح جمعه ضمن ريختن آراي خود به صندوق ۱۶۴ رياست جمهوري و ۱۶۵ شوراهاي اسلامي درمسجد الغدير اهواز از حضورپر شور و حماسي اقشار مختلف مردم در ساعات اوليه صبح در پاي صندوق هاي راي قدرداني كرد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران خوزستان،  سيد جعفر حجازي در مسجد الغدير اهواز بعد از انداختن آراي خود در صندوق راي گيري در جمع خبرنگاران گفت: مطابق با گزارش هاي رسيده از همان ابتداي صبح بيشتر شعب اخذ راي مملو از حضور مردم مشتاقي است كه بارديگر براي اداي دين به انقلاب اسلامي در پاي صندوق هاي راي حضور يافته اند.
وي گفت: حضور پر شور مردم در پاي صندوق هاي راي به استكبار جهاني ثابت مي كند هيچ ترفندي را نمي توانند در كشور اعمال كنند.
استاندارخوزستان با تاكيد بر لزوم صيانت از آراي مردم در شعب اخذ راي گفت: براي برگزاري انتخاباتي سالم در فضايي آرام كليه تمهيدات لازم انديشيده شده است و نظارت بر شعب اخذ راي براي تامين تمامي امكانات احتمالي مورد نياز كماكان ادامه دارد.
حجازي افزود: از تمامي دست اندركاران انتخابات تقاضا مي شود كه حق الناس را رعايت كنند تا مردم با حضور ارزشمند خود دشمنان را مايوس كنند.
استاندار خوزستان همچنين با اشاره به انتخابات شوراهاي شهر و روستا بيان داشت: مردم در انتخاب فرد مورد نظر براي فعاليت در شوراي شهر و روستا نهايت دقت را داشته باشند و با آگاهي كامل نسبت به انتخاب نمايندگان اصلح اقدام كنند.
عالي ترين مقام دولت در استان خوزستان افزود: بايد افراد تحصيل كرده و توانمند را براي فعاليت در شوراهاي اسلامي شهر و روستا انتخاب كنند چرا كه اين افراد با استفاده از منابع دولت به مردم خدمت خواهند كرد و بايد افرادي انتخاب شوند كه از اين منابع بهترين استفاده ممكن را براي خدمت به مردم بكنند.
وي همچنين با بيان اينكه تمهيدات لازم در شعبه هاي اخذ راي براي رفاه حال راي دهندگان فراهم شده است بيان داشت: تمامي امكانات لازم در شعبه هاي اخذ راي اعم از وسايل خنك كننده و تجهيزات برقي و مخابراتي موردنياز فراهم شده است و در صورت كمبود در اسرع وقت برطرف مي شود.
اين مقام مسوول گفت: در صورت طولاني شدن زمان اخذ راي، تمهيدات لازم فراهم خواهد شد تا مردم درآرامش كامل راي دهند. /س
برچسب ها: استاندار ، قدردانی ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.