عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی انتظار خود را از رئیس جمهور آینده ایران این گونه عنوان و گفت: امیدوارم رئیس جمهور بعدی با تدبیر و آگاهی مسائل بین الملل را حل و فصل کند.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران ؛اسدالله بادامچیان با حضور در شعبه اخذ رای مسجد لرزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت: علت اینکه این مسجد را برای دادن رای انتخاب کردم این بود که سالها در این محل زندگی می‌کنم.

وی افزود: دشمنان ملت ایران را شناختند و به یک مسئله هم آگاهی دارند که ملت تحت هیچ شرایط و فشاری کنار نخواهد رفت.

بادامچیان بیان داشت: دشمنان به خصوص آمریکا به خاطر ذات شیطانیشان همواره علیه ملت ایران فعاليت کرده‌اند و هر چه پیشرفت ما در عرصه‌هاي گوناگون افزایش یابد حساسیت آنها به جمهوری اسلامی ایران بیشتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه با افزایش قدرت ایران دشمن به دنبال اعمال نفوذ در کشور است، خاطر نشان کرد: با 8 روز مقاومت حماس علیه رژیم صهیونیستی شاهد در هم ریختن توطئه‌های دشمن با 1400 موشک والفجر بوده‌ایم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی انتظار خود را از رئیس جمهور آینده ایران این گونه عنوان و گفت: امیدوارم رئیس جمهور بعدی با تدبیر و آگاهی مسائل بین الملل را حل و فصل کند.

وی افزود: رئیس جمهور بعدی باید شخصیت پخته و کاملا سیاسی باشد که با رهبری و هدایت ولی فقیه از فرصت‌های مهم در کشور حسن استفاده را ببرد و ما نمی‌توانیم در مذاکرات با غرب به آنها امتیاز دهیم.

بادامچیان در پاسخ به اینکه توصيه شما به 5 نفری که در انتخابات از سوی مردم برگزیده نمی‌شود چيست، گفت: نگرانی از بابت آنها ندارم چراکه آنها همچون سران فتنه نیستند که بخواهند دست به شیطنت بزنند و قطعا این 5 نفر از رای و قانون تبعیت می‌کنند.

وی بیان داشت: ملت ایران به کسی رای دهد که دیگران به آسانی او را بپذیرند.

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی درباره انتخابات شورای شهر گفت: اهمیت انتخابات شوراي شهر نيز کمتر از ریاست جمهوری نیست و شاهد بودیم که در دور اول که انتخابات به دست اصلاح طلبان افتاد شورای شهر به هم ریخت و حتی علیه شهردار تظاهراتی به راه افتاد و شاهد بودیم که در آن زمان سه تا شهردار در تهران تغییر یافتند.

بادامچیان در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران درباره روند اجرایی انتخابات گفت: عملکرد مسئولان مربوطه در اجرا و برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا بسیار خوب و منظم و قانونی بوده و تنها نگرانی عمیق ما از انحراف، فتنه و استکبار بوده که خوشبختانه نتوانستند کاری کنند.

وی پیام خود را به مردم و جهان این گونه عنوان و گفت: پیامم به مردم این است که خوب‌ترین را انتخاب کنند تا خوب‌ترین هم برای کشور پیش بیاید و به بیگانگان می‌گویم که بار دیگر تجربه کنند و ببینند که ملت ایران باز هم در صحنه حضور داشته و دارد.

بادامچیان در پایان به نحوه تبلیغات کاندیداها اشاره و خاطر نشان کرد: به همت صدا و سیمای جمهوری اسلامی کاندیداها اقدام به تبلیغات خیابانی نکردند و خیلی هزینه بردار نبود.

انتهای پیام/

برچسب ها: تدبیر ، روند ، اجرایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار