جعفري دولت آبادي گفت: مردم نشان داده اند كه با آگاهي بالايي به مقام معظم رهبري لبيك گفته و طبق گفته ايشان اين حضور نشان دهنده ناكامي دشمنان ايران است.

به گزارش خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران عباس جعفري دولت آبادي دادستان تهران با حضور در مسجد لرزاده راي خود را به صندوق انداخت و در پاسخ به اين سوال كه حضور مردم را در انتخابات مجلس چگونه مي بينيد گفت: در چند صندوق كه مشاهده كرده ايم حضور مردم بسيار خوب و اميدوار كننده است و علي رغم تبليغات منفي دشمنان مردم با هوشياري خود توطئه هاي آنان را خنثي كرده و آمريكايي ها و صهيونيست ها را نا اميد كرده اند و نشان داده است كه هميشه در صحنه حاضر هستند.
دادستان تهران درباره تحليل خود در مورد انتخابات افزود: حضور مردم هم از بعد حقوقي و هم از بعد اجتماعي داراي اثار بسيار بزرگي كه اين حضور از بعد حقوقي براساس جمهوريت واسلاميت نظام ما استوار است زيرا با حضور امروز مردم جمهوريت نظام بسيار تقويت شده و علي رغم همه تبليغات منفي دشمنان كه تلاش كردند انتخابات ايران را به چالش بكشد در حماسه هاي انقلاب اسلامي افزوده شد.
جعفري دولت آبادي با اشاره به اينكه دشمنان ما بدانند كه هر چقدر به تهديدات خود اضافه كنند ملت ما بيشتر بر نظام خود پا فشاري مي كنند تصريح كرد: جمعيت امروز مردم نشانه اين است كه بسياري بصير و آگاه هستند و دشمنان ما باز هم اشتباهات گذشته را تكرار كردند و ملت باز هم مشت محكمي به دهان دشمن زدند.
دادستان تهران تصريح كرد: مردم نشان داده اند كه با آگاهي بالايي به مقام معظم رهبري لبيك گفته و طبق گفته ايشان اين حضور نشان دهنده ناكامي دشمنان ايران است./ج
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار