رئيس سازمان زندان‌هاي کشور گفت: ساز و کار انتخابات کشور در تمام اين سال‌ها توام با سلامت طي شده و اين دوره هم قطعا تا آخرين ساعات راي گيري خدشه‌اي در اين ساز و کار ايجاد نخواهد شد.

"غلامحسين اسماعيلي" در گفتگو با خبرنگار سياسي باشگاه خبرنگاران مستقر در حسينيه ارشاد با اشاره به حضور پرشور مردم در اولين ساعات راي گيري اظهار داشت: حضور مردم در تمام اين سال‌ها و پشتيباني آنها از نظام همواره بي‌سابقه و چشمگير بوده است.

وي اضافه کرد: مردم هميشه با حضور قاطع در صحنه‌هاي خطير انقلاب اسلامي مهر تاييدي بوده‌اند براي نظامي که مبتني بر مردم سالاري ديني است تبيين شده است.

رئيس سازمان زندان‌هاي کشور با اشاره به هجمه‌ها و جو سازي‌هاي رسانه‌هاي غربي در مورد برگزاري يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري تصريح کرد: رسانه‌هاي خارجي در هر شرايطي سعي در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در انتخابات داشتند که خوشبختانه در ساعات اوليه امروز و حضور پرشور مردم پاي صندوق‌هاي راي معادلات آنها بر هم خورد.

اسماعيلي ادامه داد: ساز و کار انتخابات کشور در تمام اين سال‌ها توام با سلامت طي شده و اين دوره هم قطعا تا آخرين ساعات راي گيري خدشه‌اي در اين ساز و کار ايجاد نخواهد شد.

رئيس سازمان زندان‌هاي کشور خاطر نشان کرد: قطعا پيروز انتخابات ملت ايران خواهند بود که هرگز پشتيباني خود را از نظام قطع نکرده‌اند.

انتهاي پيام/
برچسب ها: پرشور ، انتخابات ، سلامت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.