حضور گرم و صميمی و حماسه گونه مردم استان گيلان در پای صندوقهای اخذ رأی 24 خرداد را به روز حماسی تبدیل کرده است. 24/3/1374


به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران گیلان : مردم ولایتمدار گیلان از نخستین ساعت شروع بکار حوزه های رای گیری با حضور در پای صندوق های اخذ رای شور و شعور سیاسی خودرا به نمایش گذاشتند و باردیگر پشتیبانی کامل خود را از نظام جمهوری اسلامی ایران اعلام کردند.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری گیلان و رئیس ستاد انتخابات استان گيلان گفت : چهارمین دوره انتخابات شوراها و یازدهمین دوره ریاست جمهوری همزمان با دیگر مناطق کشور ، از ساعت 8 بامداد امزروز 24 خرداد ماه در 52 شهر و 2 هزارو 777 روستای گیلان برگزار شده است.

محمداکبر زاده بااشاره به این که یک میلیون و 717هزارو 629 نفراز گیلانی واجد شرایط رای دادن هستند ، خاطرنشان کرد : 50 هزارو 234 گیلانی بعنوان رای اولی ها امروز برای نخستین بار بالاترین مقام اجرایی کشور و اعضای شوراهای شهر و روستای خود را انتخاب می کنند.

رئیس ستاد انتخابات گیلان گفت: برای برگزاری هرچه بهتر انتخابات چهارمین دوره شوراهای اسلامی2 هزارو 818 شعبه و یازدهمین دوره ریاست جمهوری 2هزارو 887 شعبه اخذ رای ثابت و سیار رای گیری از مردم را برعهده دارد. وی اظهار داشت : باتوجه به اينكه كدملی در شعب اخذ رأی ثبت می شود هر فرد رای دهنده می تواند تنها در یک شعبه به کاندیداهای مورد نظرخود در شوراهای اسلامی و ریاست جمهوری رای دهد.

اکبر زاده با اشاراه به این که متولدين 1374/3/24 و قبل از آن می توانند در انتخابات امروز حضور یابند تصریح کرد : مردم تنها می توانند با در دست داشتن اصل شناسنامه و كارت ملی و يا دانستن شماره ملی خود در انتخابات رأی دهند. / س


برچسب ها: حضور ، حماسی ، مردم ، گیلان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.