مسئول سیاسی دانشگاه شهید رجایی با بيان اينكه دفع تهدیدات دشمنان نظام تنها با حضور حداکثری مردم میسر مي‌شود ، گفت: با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد خاری در چشم دشمنان نظام جمهوري اسلامي خواهد بود.

علی اسلامی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران با اشاره به تبلیغات گسترده دشمنان نظام در رسانه‌هاي غربي براي جلوگيري از شرکت مردم در انتخابات 24 خردا گفت: دفع تهدیدات دشمنان نظام تنها با حضور حداکثری مردم میسر مي‌شود چرا كه با توجه به فرمايشات مقام معظم رهبری، حضور حداکثری مردم در انتخابات 24 خرداد خاری در چشم دشمنان نظام جمهوري اسلامي خواهد بود.

مسئول سیاسی دانشجويان دانشگاه شهید رجایی در ادامه افزود: همان‌طور که موفقيت در عرصه مذاکرات هسته‌ای کشور تاکنون با پشتوانه مردمي پیش رفته است، قدرت چانه‌زنی نظام در عرصه بین‌الملل نيز تنها با حمایت مردم از آن و حضور پرشور در انتخابات میسر مي‌شود.

 
اسلامی در پایان تصريح کرد: روز 24 خرداد همه اقشار مردم با حضور حداکثری خود در انتخابات خط بطلانی بر تبلیغات دشمنان نظام که ادعاي عدم آزادی و مشخص بودن نتیجه انتخابات از قبل را دارند، خواهند کشيد و مسلما با حضور پرشور در انتخابات رياست جمهوري و شوراها، حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه نشان خواهند داد.
 
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار