استاندار اردبیل گفت: مردم در صحنه هستند و از هویت ایرانی و اسلامی خود دفاع خواهند کرد.

اکبر نیکزاد در گفت‌گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل اظهار داشت: دیدن روحیه حضور مردم باعث خوشحالی است زیرا حس واقعی حضور مردم در کنار مسئولان برای ساختن کشوری آباد به چشم می‌خورد.

وی افزود:این مردم هستند که اصلی‌ترین نقش را در انتخابات دارند و حضور همین مردم باعث نگرانی دشمن و مایوس شدن استکبار می‌شود.

نیکزاد گفت: چشم دشمنان به انتخابات 24 خرداد ماه است و مردم استان در قالب شهروندان شهرنشین، روستانشینان و عشایر دلیر در پای صندوق های رای حاضر خواهند شد.

استاندار اردبیل که دیروز به شهرستان خلخال سفر کرده بود اظهار داشت: مردم آماده و منتظر فرا رسیدن روز 24 خرداد برای خلق حماسه هستند و شهرستان خلخال نیز یکپارچه آماده برگزاری این انتخابات وحماسه حضور است.

نیکزاد در سفر به بخش شاهرود و شهر کلور خلخال نیز گفت: دیدن روحیه آماده مردم برای حاضر شدن در پای صندوق های رای امیدواری را در دل مسئولان زنده می‌کند.

وی از آماده بودن کامل بستر های انتخابات در شهرستان خلخال خبر داد وافزود: در جنوب استان اردبیل اهالی غیرتمند دو شهرستان خلخال و کوثر با حضور حداکثری در انتخابات شوراها و انتخابات ریاست جمهوری فتنه دشمنان را خنثی خواهند کرد.

استاندار اردبیل در ادامه به هوشیاری و بصرت در انتخابات تاکید کرد و گفت: حماسه حضور اهالی استان در کنار بصیرت رنگ دیگری به حماسه 24 خرداد خواهد بخشید/س.

برچسب ها: اردبیل ، حضور ، مردم ، در ، پای ، صندوقهای ، رای
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.