ديشب هواداران نامزدهاي سه انتخابات رياست جمهوري، ميان دوره اي مجلس شوراي اسلامي و شوراهاي شهر تا ساعت هاي منتهي به صبح امروز پنج شنبه در محل ستادها و خيابان هاي ايلام با شور و نشاط كم سابقه اي به تبليغ نامزد مورد نظر خود پرداختند.


به گزارش باشگاه خبرنگاران  ايلام؛  تبليغات نامزدها و هواداران اين سه انتخابات شب گذشته در ايلام مركز استان به اوج خود رسيد و با حضور مردم در مقابل ستادها و خيابان هاي شهر به يك باره چهره شهر بيش از شب و روزهاي گذشته متحول شد و چنين به نظر آمد كه همه انرژي خود را براي آخرين روز تبليغات ذخيره و جمع كرده بودند.
و اينك روز شمار انتخابات عدد يك را نشان مي دهد، اكنون ديگر يك روز مانده به خلق حماسه سياسي بزرگ از سوي مردم ايلام و ملت بزرگ ايران.
با پايان رسمي تبليغات و در تنها ۲۴ ساعت باقي مانده به روز موعد يعني جمعه ۲۴ خرداد تا حدودي چهره نامزدهاي مورد اقبال مردم مشخص مي شود و اكنون همه خود را براي حضور در انتخابات فردا و راي به نامزد مورد نظر خود آماده كرده اند.
مردم ايلام در آستانه روز سرنوشت ساز ديگري در گاه شمار انقلاب اسلامي همگام با ديگر هموطنان با اشتياقي فراوان خود را براي شركت گسترده در اين حماسه ملي آماده مي كنند.
اكنون با وجود پايان فعاليت هاي رسمي تبليغات نامزدها و بسته شدن ستادها شور و نشاط غير قابل توصيفي بر فضاي اجتماعي و سياسي استان ايلام حكمفرما شده و همه جا را رنگ و بوي انتخابات فرا گرفته از كوي و برزن تا روستا و شهر، دانشگاه تا ميان خانواده و بازار همه يكدل و منسجم از حضور حداكثري سخن به ميان مي آورند.
مردم استان ايلام با آگاهي از حقوق سياسي و اجتماعي خويش كه نظام و قانون اساسي برآمده از انقلاب اسلامي آن را ارزاني بخشيده همواره از حيث شركت در انتخابات جزو سه استان برتر كشور لقب گرفته اند.
اين بار نيز همه كارشناسان سياسي و مسوولان اجرايي استان ميزان مشاركت مردم اين منطقه در باختري ترين نقطه جغرافيايي كشور را همچون گذشته بسيار چشمگير و بالا پيش بيني كرده و از ثبت ركورد و حدنصاب جديدي از ميزان حضور در انتخابات سخن به ميان مي آورند، ديدگاهي كه وضعيت و فضاي انتخاباتي شب و روز گذشته تحقق آن را نويد مي دهد.
نزديك به ۴۰۰ هزار نفر از جمعيت ۶۰۰ هزار نفري استان ايلام واجد شرايط راي دادن برآورد شده كه اين جمعيت مشتاق فردا جمعه با حضور حداكثري در شعبه هاي اخذ راي نمايندگان خود را گزينش خواهند كرد.
بدون شك برنده پاياني آزمون سخت و دشوار انتخابات مردم هستند و پيام اين حضور ملي ولايت مداري، وفاداري به ميهن، وحدت و همدلي ملت و نظام خواهد بود.
در پايان روز نفس گير جمعه جايي كه همه نگاه ها به پاي صندوق هاي راي است و نفس ها همه در سينه حبس مي شود فارغ از اين كه چه كسي در پايان از صندوق راي به عنوان رييس جمهور اسلامي ايران گزينش مي شود و به دور از هر نتيجه اي كه به دست آيد، انتخابات به طور قطع يك پيروز نهايي خواهد داشت و اين برنده كسي نيست جز مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي. /س
برچسب ها: ایلام ، تبلیغات ، انتخابات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.