فرماندار اشنویه گفت: 71 شعبه اخذ رای در اشنویه پیش‌بینی شده است.

محمدعلی حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران ارومیه اظهار داشت: تمام عوامل اجرایی انتخابات در شهرستان اشنویه در خصوص کم و کیف برگزاری انتخابات توجیه شدند.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی در این زمینه، تصریح کرد: دوره‌های آموزشی برای تمام عوامل اجرایی انتخابات در این شهرستان ارائه شده و مشکلی در برگزاری انتخابات نداریم.

حسین‌زاده با اشاره به تعداد صندوق‌های رای در نظر گرفته شده در این شهرستان، اعلام کرد: در حال حاضر 71 شعبه اخذ رای در این شهرستان پیش‌بینی شده که از این تعداد 35 شعبه ثابت و 36 شعبه سیار هستند.

فرماندار اشنویه اعلام کرد: شعبه های سیار در سطح روستاهایی که تعداد کمتری جمعیت دارند و یا در روستاهای دورافتاده اقدام به جمع‌آوری آرا می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه علاوه بر این، تمام ماشین‌آلات مورد نیاز توسط دستگاه‌های اجرایی نیز در این امر به‌کارگیری شده‌اند، افزود: یک هزار و 800 نفر از عوامل اجرایی در این زمینه همکاری می‌کنند.

وی خواستار حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای شد و افزود: بدون شک حضور مردم در پای صندوق‌های رای مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان نظام می‌زند./س

برچسب ها: اشنویه ، فرماندار ، ارومیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.