حجت‌الاسلام سید مهدی فقیهی گفت: باید مردم را امین خود بدانیم و اگر باورهای غلط را تغییر ندهیم بدون شک موفق به تحقق مردم سالاری دینی نخواهیم شد.

"حجت‌الاسلام فقيهي"در گفتگو با خبرنگار احزاب باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: ما باید مردم را امین خود بدانیم و اگر باورهای غلط را تغییر ندهیم بدون شک موفق به تحقق مردم سالاری دینی نخواهیم شد.

وی افزود: شورای شهر در آینده باید همانند مجلس، جلسات علنی با حضور مردم و اصحاب رسانه برگزار نماید.

این کاندیدای مستقل شورای شهر  با اشاره به مشکل معیشتی مردم در کلان شهرها تصريح کرد: شورای شهر چهارم  باید از همه توان و اختیارات خود در جهت حل مشکلات اقتصادی مردم در کلان شهرها به خصوص تهران استفاده نماید.

وی تاکید کرد: پرداختن به دعواها و بحث‌های جناحی و سیاسی جز اتلاف وقت و انرژی دستاورد دیگری ندارد و افرادی که  به این مسایل دامن می‌زنند به نظر بنده به عنوان یک حقوقدان به مردم خود خیانت کرده‌اند.

حجت‌الاسلام فقیهی اذعان داشت: فارغ از همه مرزبندی‌های جناحی و سیاسی کاندیداها و مسئولین باید فضایی را فراهم آورند تا با حضور حداکثری مردم، حماسه سیاسی تحقق یابد و این جز با همدلی و اتحاد و البته احترام به همه سلایق فکری و سیاسی تحقق نمی‌یابد.

وی در ادامه اضافه کرد: معتقدم مردم با آگاهی و اطلاع از برنامه‌ها و سوابق نامزدهای انتخابات، کاندیدای شایسته مورد نظر خود را انتخاب می‌کنند و با عنایت به رویکردها و عملکردهای گذشته کاندیداها و بدون توجه به رنگ‌بندی‌های سیاسی به آنها رای خواهند داد.

حجت‌الاسلام فقیهی در پایان گفت: اخلاق‌مداری در انتخابات از اصولی ترین نکاتی است که باید همه نامزدهای انتخابات شورا و دست اندر کاران انتخابات  به آن پایبند باشند.

انتهاي پيام/

برچسب ها: شورای ، شهر ، فقیهی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار