وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، آحاد ملت شریف و فهیم ایران اسلامی را به حضور گسترده در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرد.

به گزارش حوزه سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با صدور بیانیه‌ای، آحاد ملت شریف و فهیم ایران اسلامی را به حضور گسترده در یازدهمین انتخابات ریاست جمهوری دعوت کرده و تحقق "حماسه سیاسی" مورد تاکید مقام معظم رهبری را مایه همبستگی، انسجام داخلی، عزت، سربلندی و اقتدار ملی نظام جمهوری اسلامی ایران درعرصه منطقه‌ای و بین‌المللی دانست.

متن این بیانیه بدین شرح است:

انتخابات روز جمعه 24 خرداد 92 می‌تواند به صحنه بیادماندنی از تاریخ ایران اسلامی و نشانی از اقتدار ملی در مقابل دشمنان کشور و ملت ایران و قدرت بازدارندگی در برابر هرگونه تحریم و تهدید استکبار جهانی تبدیل شود.

این انتخابات بیانگر استقرار و نهادینه شدن مردم‌سالاری دینی و نقش موثر و تعیین‌کننده مردم در تعیین سرنوشت خویش و نمایش حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران خواهد بود.

دستگاه دیپلماسی کشورمان در بیانیه خود ضمن اشاره به فراهم سازی تمهیدات لازم به نمایندگی‌های جمهوری اسلامی ایران در خارج از کشور بر اهمیت مشارکت گسترده و حضور با شکوه هموطنان مقيم در انتخابات تاکید کرده است.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار