"سید مظفر شجاعی" از عرضه چاپ دوم کتاب "دموکراسی یا دموقراضه" در بازار نشر خبر داد.

"سید مظفر شجاعی" مدیر اجرایی انتشارات نیستان در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات باشگاه خبرنگاران، با ارائه خبری جدید از این انتشارات گفت: چاپ دوم کتاب "دموکراسی یا دموقراضه" نوشته "سید مهدی شجاعی" به بازار نشر رسید.
وی ادامه داد: این کتاب در روزهای پایانی نمایشگاه کتاب از سوی غرفه انتشارات نیستان با در گفتگو با تیراژ 5 هزار نسخه عرضه شد و با توجه به استقبال خوبی که از آن در کمتر از یک ماه به عمل آمد چاپ دوم آن را با تیراژ 20 هزار نسخه به چاپ رساندیم.
"شجاعی" با ارائه توضیحاتی از این کتاب افزود: ساختار این کتاب رمان طنز سیاسی است و راوی داستان ظاهرا پژوهشگری تاریخی است که با کشف و سندخوانی خود ماجرا را برای خواننده روایت می کند.
وی با اشاره به موضوع و متن این رمان بیان کرد: این داستان در زمانهای دور و در کشوری نامعلوم با محوریت پادشاهی که در آستانه مرگ است، می گذرد.
وی وصیت می کند پس از مرگش هر 25 فرزند او در مقاطع 2 ساله به ترتیب برحسب رأی مردم بر تخت پادشاهی بنشینند که در ادامه هر یک از فرزندان در دوره سلطنت خود ظلم های فراوانی را به مردم می کنند و مردم هر بار رنجیده از یکی به دیگری پناه می برند و در آخر تصمیم می گیرند تا بیمارترین، زشت ترین و نادان ترین آنها را انتخاب کنند تا دمی بیاسانید.
گفتنی است،‌ این کتاب در 14 فصل شامل 192 صفحه با بهای 8 هزار تومان از سوی انتشارات نیستان عرضه می شود./محر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.