استاد دانشگاه گلستان گفت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نوعی توانست یک تنه مقابل رسانه‌های سمعی و بصری بیگانه بایستد و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی کشور به بهترین شکل ایفا کند.

عباس قربانی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، درباره نقش رسانه ملی در جذب حداکثری مشارکت مردم در اين دوره از انتخابات اظهار داشت: با توجه به تنوع برنامه‌های صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران از لحاظ کیفی و کمی  و مشارکت مردم در نظرسنجي‌ها، می‌توان شاهد حضور حداکثری مردم در انتخابات و تحقق شعار سال باشیم.
 
وی افزود: مردم به راحتی توانستند با شنیدن دیدگاه‌ها و نظر‌ات کاندیداها و مشاهده مناظره‌‌ا و برنامه‌هاي يکسويه کانديداها، به راحتی تصمیم خود را برای انتخاب شخص اصلح بگیرند.

این استاد دانشگاه بیان داشت: صدا و سیمای جمهوری اسلامی به نوعی توانست یک تنه مقابل رسانه‌های سمعی و بصری بیگانه بیایستد و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی کشور به بهترین شکل ایفا کند.

عضو کانون دانشگاهیان با اشاره به تبليغات خياباني بیان داشت: تأثیر تبلیغات رسانه‌ای بسیار بیشتر و بهتر از تبلیغات خیابانی کاندیدا‌هاست چرا که فارغ از هرگونه هیاهو به انجام وظيفه در انتخاب شخص اصلح مي‌پردازد.

قربانی در پایان خاطرنشان کرد: طرح ديدگاه‌ها و نظرات کانديداها با عقلانیت کامل و رعايت عدالت در اجراي برنامه‌هاي انتخاباتي از سوي رسانه‌ی ملی کاملا مشهود بود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار