قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
قربانی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:
عباس قربانی در گفتگو با
خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران،
درباره نقش رسانه ملی در جذب حداکثری مشارکت مردم در اين دوره از انتخابات
اظهار داشت: با توجه به تنوع برنامههای صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران
از لحاظ کیفی و کمی و مشارکت مردم در نظرسنجيها، میتوان شاهد حضور
حداکثری مردم در انتخابات و تحقق شعار سال باشیم.
وی افزود: مردم
به راحتی توانستند با شنیدن دیدگاهها و نظرات کاندیداها و مشاهده
مناظرها و برنامههاي يکسويه کانديداها، به راحتی تصمیم خود را برای
انتخاب شخص اصلح بگیرند.
این استاد دانشگاه بیان داشت: صدا و سیمای
جمهوری اسلامی به نوعی توانست یک تنه مقابل رسانههای سمعی و بصری بیگانه
بیایستد و نقش خود را در خلق حماسه سیاسی کشور به بهترین شکل ایفا کند.
عضو
کانون دانشگاهیان با اشاره به تبليغات خياباني بیان داشت: تأثیر تبلیغات
رسانهای بسیار بیشتر و بهتر از تبلیغات خیابانی کاندیداهاست چرا که فارغ
از هرگونه هیاهو به انجام وظيفه در انتخاب شخص اصلح ميپردازد.
قربانی در پایان خاطرنشان کرد: طرح ديدگاهها و نظرات کانديداها با عقلانیت کامل و رعايت عدالت در اجراي برنامههاي انتخاباتي از سوي رسانهی ملی کاملا مشهود بود.
انتهاي پيام/