يک خبرنگار مقيم پاريس(مرتبط با عناصر گروهک منافقين) از توطئه گروهک منافقين و رژيم صهيونيستي عليه جمهوري اسلامي پرده برداشت.

به گزارش خبرنگار سياست خارجي باشگاه خبرنگاران اين خبرنگار مرتبط با عناصر گروهک منافقين گفته است که به مناسبت در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري در ايران و به منظور درگير کردن جمهوري اسلامي ايران با يک تهاجم جديد و پرحجم جهاني، قرار است ظهر امروز (چهارشنبه) به وقت فرانسه، يک اتفاق مهم در هتل رافائل پاريس حادث شود.




نامبرده افزوده است؛ اسرائيلي‌ها طراح اصلي و تامين کننده اطلاعات و نيازمندي‌هاي اين سناريو بوده و سازمان (گروهک منافقين) مجري آن مي‌باشد.



براساس اين طرح، اسرائيلي‌ها از طريق اميرحسين جهانشاهي با همکاري سازمان(منافقين) اسنادي عليه جمهوري اسلامي جعل کردند و قرار بود به بهانه افشاي اسناد ساختگي، جمعي از اعضاي تاريخ مصرف گذشته و بي خاصيت گروه‌هاي مختلف اپوزيسيون را از سراسر اروپا در محل هتل رافائل پاريس جمع کنند و طرح مورد نظر خود را اجرا نمايند.




بنابر گزارش خبرنگار مورد نظر، گمانه زني‌ها از محتواي اين طرح گروهکي - صهيونيستي عمدتا متوجه احتمال وقوع يک حادثه در هتل مذکور و انتساب آن به داخل کشور مي‌باشد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: پاریس ، گروهک ، منافقین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار