اخیرا یکی از اعضای جداشده گروهک تروریستی منافقین با شدیدترین الفاظ به مسعود رجوی حمله کرده است، به‌ گونه‌ای که پس از انتشار این نامه کادر سرکردگی این گروهک تروریستی دچار سردرگمی، بحران‌های درون سازمانی و چالش با حامیان خارجی خود شده است.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، بحران در تیم سرکردگی گروهک تروریستی منافقین بیش از پیش افزایش یافته است.

جداشدن تعداد بیشتری از اعضای این گروهک تروریستی در سال‌های اخیر، نامشخص بودن وضعیت سرکردگی این گروهک تروریستی و وضعیت نابسامان روحی اعضای این تشکیلات در کمپ لیبرتی سبب چالشی عمیق برای سرکردگان این گروهک جنایتکار شده است.

از طرفی این گروهک تروریستی که ایدئولوژی خود را مبتنی بر مبارزه با امپریالیسم آمریکا قرار داده بود، امروزه با افتخار، از قرار گرفتن در دامن آنها سخن می‌گوید که این اقدام باعث سرخوردگی اعضا و هواداران محدود آن شده است.

اخیرا نیز ایرج مصداقی یکی از اعضای جدا شده این گروهک تروریستی نامه‌ای مفصل در رابطه با اقدامات منافقین و به خصوص سرکرده فراری آن خطاب به مسعود رجوی نوشته است.

وی در این نامه با شدیدترین الفاظ به مسعود رجوی حمله کرده است، به‌ گونه‌ای که پس از انتشار این نامه کادر سرکردگی این گروهک تروریستی دچار سردرگمی، بحران‌های درون سازمانی و چالش با حامیان خارجی خود شده است.

حال با این شرایط  و برای جبران این اقدام، سرکرده این گروهک تروریستی با علم به اینکه خود و گروهک تروریستی‌اش هیچ اقبالی در میان ملت و جریان‌های سیاسی فعال در جمهوری اسلامی ندارند، با ارسال پیامی مضحک در رابطه با انتخابات ریاست جمهوری در ظاهر از برخی چهره‌های سیاسی برای حضور در انتخابات حمایت کرده است.

این اقدام در حالی است که مسعود رجوی و گروهک تروریستی منافقین در میان ملت ایران تنها تشکیلاتی جنایتکار و تروریست به شمار می‌روند.

مسعود رجوی پلیدخوی باید از خود بپرسد؛ که آیا با اقدامات تروریستی که علیه ملت و مقامات ایران انجام داده‌ام، ارسال چنین پیامی تنها به مثابه نابودی خود و تشکیلات مخوفم نخواهد بود؟ آیا در ایران چهره‌ای منفورتر از من و فرقه جنایتکارم وجود داشته است؟

رجوی باید بداند که هیچکدام از تشکل‌های فعال در انتخابات ریاست جمهوری، پیام آن را حتی برای موضوعی مضحک و طنزگونه بیان نخواهند کرد و این تشکیلات تروریستی تا همیشه تاریخ روسیاه  است.

گفتنی است؛ مقامات جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده‌اند که برای محاکمه سرکردگان گروهک تروریستی منافقین از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد، بنابراین باید به سرکرده فراری این تشکیلات جنایتکار گفت برود و در باتلاق نابودی خود دست و پا زند.

انتهای پیام/

برچسب ها: منافقین ، انتخابات ، رجوی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار