مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت:شرایط خوبی داریم و تمرینات مان هر روز در حال برگزاری است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران اصفهان رسول خوروش در گفت‌وگو با خبرنگاراندر مورد شرایط سپاهان گفت: تمرینات سپاهان با نظم بسیار خوبی برگزار می‌شود و بازیکنان کارهای آماده‌سازی را به بهترین شکل انجام می‌دهم. بازیکنان در دو نوبت صبح و عصر تمرین می‌کنند.

وی در مورد وضعیت بازیکنان خارجیفولاد مبارکه سپاهان گفت: همه بازیکنان خارجی فصل قبل با ما قرارداد دارند و امسال نیز در تیم سپاهان کار خود را دنبال خواهند کرد. سوشاک، سوکای و جالوویچ در حال حاضر در تمرینات حاضر هستند و بولکو نیز به دلیل اینکه کاپیتان تیم ملی آلبانی است و در اردوی این کشور به سر می‌برد پس از اتمام کارش به تمرینات ملحق می‌شود.

خوروش در مورد وضعیت عملکرد این تیم در فصل نقل و انتقالات اظهار داشت: طبق سیاست باشگاه از اول بنابراین داشتیم که چیزی را اعلام نکنیم. در حال حاضر اتفاق خاصی نیفتاده است و اگر با بازیکنی قرارداد ببندیم روی سایت باشگاه به صورت رسمی اعلام خواهیم کرد.

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد اینکه با لغو اردوی ترکیه آیا تصمیمی برای انجام اردوی تدارکاتی دارد، گفت: فعلاً‌ پس از لغو اردوی ترکیه تصمیمی نگرفته‌ایم. برخی از مکان‌ها را بررسی می‌کنیم. اگر به خارج رفتیم در آنجا دیدار تدارکاتی و اگر اردوی‌مان را در ایران برگزار کردیم مطمئناً دوست داریم با چند تیم باشگاهی مسابقه دهیم/س 

برچسب ها: اصفهان ، فولاد ، مبارکه ، سپاهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.