سرمربی تیم ملی والیبال ساحلی جوانان:

با کاپیتان تیم ملی بزرگسالان هماهنگیم

سه روز از حضور تیم ملی والیبال ساحلی جوانان در بندر ترکمن می گذرد اما هنوز ملی پوشان با تیم ملی بزرگسالان بازی دوستانه در این شهر انجام نداده اند.

عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال ساحلی جوانان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، اظهار داشت: با توجه به هماهنگی شرایط آب و هوایی بندر ترکمن و کرواسی این شهر را برای برگزاری اردوی تدارکاتی انتخاب کردیم.

وی تصریح کرد: در نظر داشتیم در این اردو چند بازی تدارکاتی با تیم ملی بزرگسالان و برخی دیگر از تیمهای آماده بندر ترکمن برگزار کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که چرا برای انجام بازی با تیم ملی بزرگسالان هماهنگی های لازم را انجام نداده اید؟ اظهار داشت: ما تمام هماهنگی
های لازمه را با پرویز فرخی کاپیتان تیم ملی بزرگسالان انجام داده ایم و قرار است این دیدار فردا پنجشنبه 23 خرداد ماه برگزار شود.

"آق محمد سلاق" دیگر عضو تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان از برگزاری زمان دقیق بازی با جوانان بی خبر است.

سرمربی تیم ملی جوانان در این خصوص گفت: ما تمام هماهنگی ها را "فرخی" یار ساحلی "سلاق" انجام داده ایم حال نمی دانم چرا وی از این موضوع ابراز بی اطلاعی کرده است؟

وی تصریح کرد: به طور کلی اردوی تمرینی ما در بندر ترکمن با مشورت پرویز فرخی انجام شد و وی به طور مرتب در تمرینات حضور دارد.

اساس تشکیل اردوی تیم ملی جوانان در بندر ترکمن انجام چهار الی پنج بازی تدارکاتی سطح بالا با پیشکسوتان و ملی پوشان استان گلستان است تا بازیکنان جوان علاوه بر کسب تجربه، عملکردشان را مقابل برترین ها مورد آنالیز قرار دهند.

تیم ملی والیبال ساحلی جوانان کشورمان خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که اواخر خرداد ماه در کرواسی برگزار می شود آماده می کند./آق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار