مدیر کل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها گفت: تمامی اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی در برنامه‌های فرهنگی و تربیتی در زندان‌ها مورد توجه قرار می‌گیرند و بر این اساس برنامه‌های ویژه اين روزها همزمان با سالروز مناسبت‌ها برگزار می‌شوند.

به گزارش حوزه حقوقي قضايي باشگاه خبرنگاران، "ضیایی فرد" با اعلام این خبر گفت: تمامی اعیاد و مناسبت‌های ملی و مذهبی در برنامه های فرهنگی و تربیتی در زندانها مورد توجه قرار می گیرند و بر این اساس برنامه های ویژه ایی همزمان با سالروز مناسبتها برگزار می شوند.

مدير كل فرهنگی و تربیتی سازمان زندان‌ها افزود: هدف از نگاه خاص به این موضوع و اجرای برنامه‌های فوق‌العاده، تقویت  و تحکیم مبانی اسلامی و ملی و معرفی الگوهای تربیتی در بین زندانیان است.

مدیر کل فرهنگی و تربیتی تصريح كرد: برنامه‌هایی به مناسبت میلاد امام حسین(ع) و روز پاسدار و روز ولادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز به استان‌ها ابلاغ شده است تا در تمام زندان‌های کشور برنامه‌های ویژه برگزار شود.

وی خاطرنشان كرد: برنامه‌هایی از قبیل مسابقات کتابخوانی، تجلیل از کارکنان جانباز زندان‌ها، برگزاری جشن‌های هنری مرتبط با موضوع مناسبت در سالن‌های آمفی تئاتر زندان‌ها، مولودی خوانی و.... از جمله برنامه‌های پیش بینی شده به مناسبت همین ایام در زندان‌ها اجرا می‌شود.

انتهاي پيام/
برچسب ها: اعیاد ، جانباز ، پاسدار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار