رقم فروش محصولات صنايع دستي در بيست و سومين نمايشگاه ملي صنايع دستي، يک ميليارد و 250 ميليون تومان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادي باشگاه خبرنگاران، در مراسم اختتاميه بيست و سومين نمايشگاه ملي صنايع دستي از برترين هنرمندان و غرفه داران، در حضور معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي،صنايع دستي و گردشگري،معاونان و مديران و فعالان اين حوزه تجليل شد.

محمدشريف ملک زاده معاون رييس جمهور و رييس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با اشاره به اهميت و جايگاه صنايع دستي ايران در بين کشورهاي منطقه و جهان بر ضرورت افزايش توجه به اين حوزه تاكيد کرد و گفت:‌ طي سال هاي اخير در سازمان ميراث فرهنگي در حوزه صنايع دستي به پشتوانه مديران و هنرمندان، موفقيت هاي زيادي کسب شده است .

وي آمار بازديد از اين نمايشگاه نشان دهنده استقبال مردم از رشته هاي مختلف هنري در حوزه صنايع دستي دانست و تصريح كرد: در بيست و سومين نمايشگاه ملي صنايع دستي، رشته هاي مختلف صنايع دستي در معرض نمايش و فروش قرار گرفت، كه به موجب آن رقم فروش يک ميليارد و 250 ميليون تومان در اين نمايشگاه به ثبت رسيد.

معاون رييس جمهور در پايان با اشاره به پتانسيل بخش خصوصي، خاطرنشان كرد:‌ کاهش تصدي گري دولت و واگذاري برخي امور از جمله اعطاي مجوز بند (ب) با هدف تقويت بخش خصوصي براي رشد و توسعه اين صنعت به تصويب هيات دولت رسيده است.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار