کانونهای فرهنگی مساجد مردم را در انتخاب کاندیدای اصلح یاری کنند.

 به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مرکز فارس، نماينده ولي فقيه دراستان فارس و امام جمعه شيراز گفت:كانون هاي فرهنگي مساجد ، روحانيون و بسيجيان در انتخابات پيش رو بايد مردم را در انتخاب كانديداي اصلح ياري دهند.

آيت الله اسدالله ايماني بیان کرد: دشمن به دنبال سوء استفاده از مردمي بودن نظام اسلامي است و قصد دارد كه از اين ويژگي به عنوان نقطه آسيب و تهديد استفاده كند درحالي كه اين ويژگي نقطه قوت اين نظام است.
وي ادامه داد: اگر دولتمردان هدايت امور را همواره در چارچوب موازين اسلام دنبال كنند ، جامعه و مردم آن دچار آسيب نخواهد شد و اين موضوعي است كه ظرف ۳۴ سال گذشته شاهد تحقق آن بوده ايم.
آيت الله ايماني افزود: شاخص اصلي نظام اسلامي ، حضور مردم و محتواي اسلام است و امروز واژه مردم سالاري ديني به معناي جمهوري اسلامي است كه امام (ره) آن را پايه گذاري كرد.
نماينده ولي فقيه در استان فارس افزود: مسجد نخستين خانه اي است كه خداوند براي انسان ها بنا گذاشت و پايه هاي آن را بر اساس تقوا و پاكي استوار ساخت و مساجد همواره كانون شادابي، نشاط، تلاش و فعاليت در جامعه اسلامي بوده و هست.
آيت الله ايماني ادامه داد: مساجد بايد كانون فرهنگ و هنر باشند و فرهنگ و هنر ما بايد نشات گرفته از فرهنگ مسجد باشد و اين مكان مقدس بايد بتواند سايه خود را بر فرهنگ و هنر جامعه بگستراند./ب

برچسب ها: یاری ، مردم ، اصلح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.