وزارت خارجه آمريکا مانع از ادامه تحقيقات درخصوص رفتار نامناسب کارمندان خود شده است.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از روزنامه اينترنتي روسي لنتا به نقل از کانال سي.بي.اس ؛  بر اساس مدارک داخلي وزارتخانه مشخص شده مقامات جلوي تحقيق درمورد رفتارهاي غيراخلاقي زيردستان خود از قبيل روابط نامشروع، سوء استفاده هاي جنسي و استفاده از مواد مخدر را گرفته اند. 
اين منبع نوشت  خبرنگاران به گزارش اداره تحقيقات داخلي وزارت خارجه آمريکا دست يافته اند که نشان مي دهد برخي تحقيقات درباره اقدامات کارکنان با تخلفاتي همراه بوده يا  به طور کلي متوقف شده است. ازجمله اين رفتارها مي توان به سوء استفاده جنسي اين افراد در بيروت و روابط نامشروع محافظان وزارتخانه در زمان سفرهاي خارجي اشاره کرد. 
طبق اين گزارش تعداد موارد برقراري روابط با زنان روسپي خيلي زياد است و همچنين مي توان به پشتيباني نيروهاي وزارتخانه از تاجران مواد مخدر در بغداد اشاره کرد که مواد ممنوعه را در اختيار پيمانکاران سازمان قرار مي داده اند. 
دريکي از موارد به رفتار ناشايست سفير آمريکا در يکي ازکشورها اشاره شده که به حمايت از روسپيگري متهم است. ولي به بازجويان دستور داده شده  است تحقيقات  درباره  اين ديپلمات بلند پايه را  متوقف کنند. وي فقط براي گفتگو به واشنگتن فرا خوانده شده ولي در سمت خود باقي مانده است. 
جن پسکي نماينده وزارت خارجه آمريکا اعلام کرد  همه مواردي که خبرنگاران به آنها اشاره کرده اند در دست بررسي قرار دارند يا تحقيقاتي درمورد آنها انجام شده و نقض قوانين جنبه گسترده ندارد. 
مسولان اداره تحقيقات داخلي وزارت خارجه هم به خبرنگاران گفته اند خودشان به طور مستقل مشغول انجام تحقيقات در خصوص موارد مذکور هستند. 
اين نخستين بار نيست که کارکنان وزارت خارجه آمريکا به ارتکاب رفتارهاي نامناسب در زمان سفرهاي خارجي متهم مي شوند. در سال دو هزارو دوازده چند مورد ارتباط محافظان اداره سري آمريکا با زنان فاحشه به ويژه در زمان همراهي باراک اوباما در کشورهاي ديگر فاش شد.






اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار