کتاب مجموعه اعترافات فتنه(جلد سوم) که مربوط به نقش حزب كارگزاران سازندگی در این حوادث می باشد،در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وارد بازار نشر گردید.

به گزارش باشگاه خبرنگاران وبه نقل از  روابط عمومی مؤسسه فرهنگی هنری و انتشارات مرکز اسناد انقلاب اسلامی،کتاب مجموعه اعترافات فتنه(جلد سوم) که مربوط به نقش حزب كارگزاران سازندگی در این حوادث می باشد،در آستانه انتخابات ریاست جمهوری وارد بازار نشر گردید.
در این کتاب که مستند به اعترافات اعضای شورای مرکزی حزب کارگزاران در جلسات بازجویی و دادگاه می باشد گوشه هایی از تلاش های برنامه ریزی شده این حزب برای القای شبهه تقلب به جامعه به تصویر کشیده شده است.
حزب کارگزاران با دستور پدر معنوي‌شان در انتخابات رياست‌جمهوری در اردوگاه ميرحسين موسوي به رزم سياست و قدرت پرداخت. جهانبخش خانجاني يكي از اعضاي حزب با شركت در جلسات مختلف و با راه‌اندازي سايت خرداد نو (زير نظر ستاد موسوي) و انتشار اخبار و اعلاميه‌هاي مجعول، خودساخته و برنامه‌ريزي¬شده و با انجام مصاحبه‌هايي با هدف القای شبهه¬ی تقلب در انتخابات و تحريك پايگاه خياباني به اغتشاش، جهت اقدام عليه امنيت ملي جمهوري اسلامي اقدام كرده است.
جلد سوم اعترافات فتنه در 4 بخش شامل: کالبد شکافی حزب کارگزاران، اعترافات، آنچه در دادگاه گذشت، اسناد و تصویر در  170 صفحه و قیمت 5400 تومان منتشر شده است./ي2
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار