مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دامغان گفت: توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی تنها راه نجات جامعه از مشکلات است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  : حجت السلام علی فدایی در همایش قرآنیان شهرستان دامغان با موضوع سیاست و حکومت از منظر قرآن کریم و ائمه اطهار (س) ضمن اشاره به آثار و برکات قرآن در سطح جامعه اسلامی، گفت: افراد زیادی در جامعه هستند که به قرآن علاقه وافر داشته و از همه برکات و معنویات این کتاب آسمانی بهره مند هستند.
وی افزود: باید تلاش جامعه ما که یک جامعه دینی و اسلامی است بیش از گذشته به سمت قرآن و مسائل قرآنی پیش رو. . .
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دامغان با بیان اینکه فعالیت های قرآنی در جامعه کافی نیست اظهار داشت باید در جهت ترویج و گسترش هر چه بیشتر این فرهنگ با ارزش در سطح جامعه تلاش کنیم.
فدایی تصریح کرد: اجرا کردن دستورات قرآنی در زندگی ، وظیفه همه ماست وباید با روحیه بالا در این زمینه گام برداشته و سطح زندگانی خودمان را سراسر قرآنی کنیم تا از این فرهنگ که دارای خیرات و مبرات فراوان است برخوردار شویم.
وی اضافه کرد: نقش سازمان تبلیغات اسلامی و روحانیون در جذب جوانان و آموزش قرآنی مهم و اساسی بوده و این سازمان توانسته است در توسعه ، ترویج و گسترش فعالیت های قرآنی به خوبی عمل و گام های موثری بردارد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه دامغان در پایان تصریح کرد: آشنایی جوانان و نوجوانان با فرهنگ قرآنی باید بهتر از گذشته انجام شود و نهادهای فرهنگی با برنامه ریزی بهتر در این زمینه نسل جدید را با ارزش های دینی و آموزه های این کتاب آسمانی سیراب کند.
این همایش یک روزه امروز با حضور 80 نفر از فعالان قرآنی شهرستان دامغان پیرامون سیاست و حکومت از منظر قرآن کریم و ائمه اطهار(س) در سالن همایش های اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد./ف
برچسب ها: معنویات ، ترویج ، فرهنگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار